Firma dostarczyła swoim klientom w ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku o 11% procent więcej aut niż w analogicznym okresie 2016 roku (wliczając w to markę Lexus). Sprzedaż hybryd wzrosła aż o 44%!
Zobacz też: Toyota C-HR 1.8 Hybrid E-CVT - ile pali, jak nią jeździć
Obecnie hybrydy japońskiej marki stanowią aż 40% jej sprzedaży. Nie bez znaczenia jest wprowadzenie tej technologii do SUV-ów, co mamy okazję sprawdzić podczas naszego testu długodystansowego ekologicznej wersji modelu RAV4. Prawdziwym hitem okazuje się jednak C-HR, który stał się najpopularniejszą hybrydą w Europie. Aż 80% kosmicznie wyglądających C-HR ma dodatkowy silnik elektryczny.
Warto jednak zauważyć że w krajach Europy Zachodniej połowa produktów Toyoty to hybrydy. Europa Wschodnia powoli przekonuje się do tych rozwiązań, a ekopojazdy stanowią tylko 9% sprzedaży.
Najlepiej sprzedające się modele Toyoty w Europie to Yaris, C-HR oraz Auris. Wszystkie z nich dostępne są z technologią hybrydową.