Neon Lime, czyli limitowana edycja Toyoty C-HR została stworzona wspólnie z firmą JBL, aby podkreślić związek między hybrydowym modelem a muzyką. Obok fabrycznie montowanego, opracowanego specjalnie do tego modelu systemu JBL klasy premium, C-HR Neon Lime otrzymuje 360-stopniowy JBL Music Experience Pack, dzięki któremu słuchanie muzyki stanie się jeszcze bardziej wciągającym doświadczeniem.
Jedyna w swoim rodzaju
Stylistyka Toyoty C-HR o ostrych krawędziach i mocnych przetłoczeniach została podkreślona unikalnym lakierem Neon Lime, który tworzy kontrast z czarnym dachem. Całość uzupełniają 18-calowe, aluminiowe felgi pokryte czarnym matowym lakierem oraz smukłe światła LED.
Przeczytaj: TEST porównawczy - Honda HR-V vs. Toyota C-HR
Wnętrze zachowano w czarnej tonacji i wykończono je dobrej jakości materiałami. Dodatkowo zastosowano sportowe fotele pokryte skórą i alcantarą, które od teraz są zarezerwowane tylko dla tej wersji.
Koncertowa jakość i nowoczesna hybryda
Toyota C-HR Neon Lime jest napędzana zaawansowanym, półelektrycznym układem hybrydowym, który nie wymaga zewnętrznego ładowania. Napęd umożliwia poruszanie się w miejskich warunkach w trybie elektrycznym przez ponad połowę czasu jazdy.
Premiera Toyoty C-HR Neon Lime odbędzie się podczas JBL Snow Party Event, ekskluzywnego wydarzenia, łączącego narciarstwo z imprezami muzycznymi. Impreza przeznaczona jest dla klientów marki i VIP-ów, dla których zagrają światowej sławy DJ-e. Limitowana edycja Toyoty C-HR trafi do sprzedaży w kwietniu 2019 roku.