Toyota CH-R była jedną z ważniejszych premier podczas tegorocznych targów motoryzacyjnych w Genewie. Odważny, futurystyczny wygląd trafi do gustu wielu i sprawi, że właściciel nie pozostanie anonimowy na ulicy. Producent oferuje cztery wersje wyposażenia oraz dwa układy napędowe. Na chwilę obecną w ofercie nie znajdziemy silnika wysokoprężnego, za to jak to u Toyoty, nie obyło się bez rozwiązań hybrydowych.
Przetestowaliśmy: Toyota C-HR 1.8 Hybrid: narodziny nowego hitu
Cennik Toyoty C-HR otwiera kwota 81 900 złotych za wersję Active. Pod maską takiego auta znajdziemy turbodoładowany silnik benzynowy 1.2 o mocy 116 koni mechanicznych, który połączony jest z manualną, 6-biegową przekładnią. Ten sam silnik znaleźć można w nowym Priusie. Auto w najbogatszej wersji wyposażenia z tym silnikiem wyceniono na 105 800 złotych.
Drugi układ napędowy to jednostka benzynowa wspomagana silnikiem elektrycznym. Łączna moc wynosi 122 koni mechanicznych, a trafia ona na koła poprzez bezstopniową przekładnie E-CVT. Ceny takich egzemplarzy zaczynają się od 106 900 złotych.
Klienci dodatkowo mogą zdecydować się na lakier metaliczny (2500 złotych), a biała, perłowa barwa wymaga dopłaty w wysokości 3500 złotych. Opcjonalną przekładnię Multidrive S wyceniono na 7500 złotych, a napęd 4x4 na 10 000 złotych.
Sprawdź też: Toyota C-HR 1.8 Hybrid E-CVT - ile pali, jak nią jeździć
W podstawowej wersji Active możemy znaleźć pakiet Toyota Safety Sense w skład którego wchodzi wczesne reagowanie w razie ryzyka zderzenia, system wykrywania pieszych czy ostrzeganie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu. Nie brakuje również manualnej klimatyzacji oraz elektrycznego sterowania szybami.
Toyota C-HR jest pierwszym samochodem który można zamówić poprzez stronę internetową. Auto pojawi się w salonach na początku przyszłego roku.
.
Toyota C-HR - polski cennik
.
Silnik/wersja | Active | Premium | Dynamic | Prestige |
1.2 Turbo (116 KM) 6M/T benzyna | 81 900 zł | 98 900 zł | 96 900 zł | 105 800 zł |
1.8 Hybrid (122 KM) E-CVT hybryda | - | 106 900 zł | 113 900 zł | 120 800 zł |
- dopłata do napędu 4x4 (tylko z silnikiem 1.2 Turbo) - 10 000 zł
- dopłata do skrzyni Multidrive S (tylko z silnikiem 1.2 Turbo) - 7500 zł
- dopłata do lakieru metalik - 2500 zł
- dopłata do lakieru perłowego - 3500 zł