Model Camry to znak rozpoznawczy Toyoty. Choć na 14 lat zniknął z polskiego rynku, pod koniec 2018 roku wróci w zupełnie nowej odsłonie, zastępując Avensisa. Z tej okazji Toyota Motor Poland sprowadziła do Polski kilka egzemplarzy na kilka miesięcy przed oficjalnym rozpoczęciem sprzedaży. Wystarczy zapisać się na pokaz u lokalnego dilera.
Hybrydowy sedan
Toyota Camry to sedan segmentu D/E. Nowy model został zbudowany na platformie TNGA. Model będzie dostępny w Europie z napędem hybrydowym – 2.5-litrowy silnik benzynowy oraz motor elektryczny generują 218 KM i rozpędzają pojazd od 0 do 100 km/h w 8,3 s. Hybrydowa Camry zwiększy gamę hybryd Toyoty w Europie do 8 modeli. Samochód zadebiutuje w polskich salonach w pierwszym kwartale 2019 roku.

i
Pokazy przedpremierowe Toyoty Camry
Z okazji debiutu Camry na paryskich targach, w polskich salonach Toyoty zostanie zorganizowana seria pokazów przedpremierowych. W akcji bierze udział 37 salonów marki w całym kraju. Pierwszy pokaz odbędzie się już w dniu premiery – 2 października w salonie Toyota Romanowski – Kraków oraz w Białymstoku. Tournée Camry po Polsce zakończy się 2 listopada w salonie Stalowa Wola.
Zapisy online
Aby obejrzeć nową Camry jeszcze kilka miesięcy przed rozpoczęciem sprzedaży, wystarczy zapisać się na wybrany pokaz przez Internet, gdzie znajduje się interaktywna mapa zintegrowana z planem spotkań. Zapisy online na pokazy przedpremierowe to nowość w relacjach Toyoty z klientami, ale nie pierwsze wykorzystanie Internetu do promocji aut. W 2016 roku można było zamówić przez Internet Toyotę C-HR, a rok później Yarisa GRMN.