Niedawno sprawdzaliśmy, jak prowadzi się nowa Toyota Corolla. Na drogach Majorki udało nam się potwierdzić zapowiedzi Japończyków. Kompaktowe auto ochoczo połyka zakręty, a na dodatek oferuje dwulitrową hybrydę o mocy 180 KM, która całkiem żwawo przyspiesza.
Nie zmienia to faktu, że GR Sport to jedynie pakiet stylizacyjny, który wprowadza nieco sportowego klimatu w wyglądzie samochodu. Mechanicznie, Corolla pozostaje niezmieniona.
Czym charakteryzuje się wersja GR Sport? Mamy specjalne, zarezerwowane dla tej odmiany, 18-calowe felgi, ciemne listwy wykończeniowe i bogate wyposażenie w standardzie. Dostępna jest również opcja dwukolorowego malowania. Tylny zderzak został zakończony ozdobnymi atrapami końcówek wydechu i czymś na kształt dyfuzora. Wszystko to ma za zadanie podkreślać charakter Toyoty.
Wnętrze nie zostało jeszcze ujawnione, co pozwala przypuszczać, że na wejście nowej odmiany na rynek będziemy musieli jeszcze trochę poczekać. Szkoda, bo apetyt rośnie w miarę jedzenia. Najpierw poznaliśmy nowe oblicze Corolli, która teraz naprawdę przyjemnie się prowadzi, dziś możemy oglądać wersję GR Sport. Kiedy więc nadejdzie czas na pełnoprawnego hot hatcha?