Nowa Toyota Supra prezentuje się drapieżnie, ma wyważone proporcje samochodu sportowego, nisko osadzony punkt ciężkości i wzorowo rozłożoną masę na osiach w stosunku 50:50. Świetne prowadzenie ma zapewnić dodatkowo krótki rozstaw osi liczący zaledwie 2470 mm, niewielkie rozmiary nadwozia oraz zaawansowana konstrukcja podwozia. Bez kierowcy auto waży 1495 kilogramów, a mocny silnik jest gwarancję rewelacyjnych osiągów.
Ducha klasycznych aut typu coupe drzemiącego w nowej Suprze, można odnaleźć także w układzie napędowym. Moc przenoszona jest na tylną oś, którą wytwarza rzędowy, sześciocylindrowy silnik z turbodoładowaniem. Jednostka połączona z 8-biegowym automatem generuje dokładnie 340 koni mechanicznych i 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Taka moc pozwala rozpędzić auto w 4,3 sekundy do „setki”. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h.
Przeczytaj więcej: Nowa Toyota GR Supra - dane techniczne
Auto w limitowanej serii wyróżnia się wizualnie. GR Supra A90 Edition otrzymała lakier Matt Storm Grey dostępny tylko w tej edycji specjalnej. Wyjątkowość auta uwydatnią dodatkowo niebieskie wstawki, matowe wykończenie i specjalne obręcze 19-calowych kół również w kolorze matowym. Dla podkreślenia indywidualnego charakteru A90 Edition elementy wykończenia wnętrza obszyto czerwoną skórą, wyraźnie kontrastującą z czarnymi poszyciami.
Toyota GR Supra A90 Edition trafi do klientów w Europie w zaledwie 90 egzemplarzach. Samochód kupią osoby, które złożyły zamówienia za pośrednictwem specjalnych platform rezerwacji aut. Pierwsze Supry trafią do klientów w połowie 2019 roku.