Toyota GT86 powstała w celu czerpania radości z jazdy. 2-litrowy, wolnossący silnik benzynowy (boxer), 200 KM i napęd na tył to recepta na sukces. Co więcej, fani torowych szaleństw mogą kupić specjalną wersję o nazwie CS-V3, która została zmodyfikowana właśnie pod tym kątem. Teraz także kierowcy o rajdowych zapędach będą mieli coś dla siebie, gdyż japoński producent pracuje właśnie nad taką odmianą coupe.
Sprawdź też: Toyota GT86 - CENA w POLSCE, dane techniczne, wymiary - ZDJĘCIA + WIDEO
Auto ma być dostępne dla większości kierowców rajdowych, dzięki czemu będą mogli je kupić m.in. właściciele zespołów rajdowych. Samochód będzie spełniał założenia klasy R3 i otrzyma m.in. sześciobiegową, sekwencyjną skrzynię biegów, mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (tzw. szperę) oraz wydajniejszy układ hamulcowy. Oczywiście pojazd przejdzie kurację odchudzającą, a dzięki zgodności ze specyfikacją R3 rajdowe GT86 będzie mogło brać udział w rajdach organizowanych przez Międzynarodową Federację Samochodową (FIA).