Budowa prototypowej Toyoty opiera się na aluminiowym podwoziu rurowym. Karoserię odporną na uszkodzenia, czy zarysowania stanowią elementy wykonane z polipropylenu. Przedział pasażerski to natomiast bambusowe poszycia, z dwoma rzędami siedzeń. Kabinę można przy okazji konfigurować w różny sposób, a szyby okien, łącznie z czołową, otrzymały możliwość całkowitego odsunięcia. Auto przy tym wcale nie jest takie małe, jakie się początkowo wydaje - jego długość mierzy 3440 mm, szerokość stanowi 1750 mm, a wysokość to 1600 mm wysokości. Dzięki lekkim materiałom masa własna sięga zaledwie 750 kilogramów.
>>> Toyota Auris II Hybrid - CENA w POLSCE od 84 900 zł - WIDEO <<<
Równie ważna jest zerowa emisja spalin Toyoty, ponieważ wyposażono ja w napęd elektryczny. Źródłem mocy są cztery silniki elektryczne umieszczone w każdym z kół, które czerpią zasilanie z akumulatorów umieszczonych pod podłogą. Dzięki rozmieszczeniu czterech silników ME.WE może pracować zarówno w trybie napędu na dwa, jak i cztery koła. Specyfikacja techniczna i osiągi niestety nie są znane.
Na razie nie wiadomo, czy projekt kiedykolwiek trafi do seryjnej produkcji. Wspólne dzieło Toyoty i designera Jeanea-Marie Massauda będzie można natomiast podziwiać na żywo w paryskim salonie Toyoty Le Rendez-vous, zlokalizowanym na Polach Elizejskich