Toyota Prius+ jest 7-osobową wersją hybrydowego przeboju Toyoty. W pasie przednim zmodyfikowano reflektory, a przestylizowany zderzak otrzymał plastikową nakładkę z dużym wlotem powietrza. Dodatkowo pojawiły się LED-owe światła przeciwmgielne. Linia boczna pozostała bez zmian, a z tyłu pojawił się nowy zderzak tylny oraz przeprojektowano lampy. Rozszerzeniu uległa też paleta barw o dwa nowe kolory: wiśniowy metalik i czarny mika.
Zobacz też: TEST nowa Toyota Aygo 1.0 X-CITE: powiew świeżości w klasie mini
Dużo większe zmiany zaszły w środku. Pojawiły się metalizowane wstawki m.in. na drzwiach, kierownicy i tunelu środkowym a w konsoli środkowej swoje miejsce znalazł kolorowy wyświetlacz komputera pokładowego i wskaźników o przekątnej 4,2 cala w podszybiu. W standardzie znajdzie się również system multimedialny Toyota Touch 2 z kamerą cofania i systemem Bluetooth. Dodatkowo można doposażyć go w nawigację satelitarną. Na liście wyposażenia dodatkowego znajdziemy też elektryczną regulację fotela czy asystenta parkowania.
Przeczytaj też: TEST nowa Toyota Corolla 1.6 Valvematic: skromna, nudna i pożądana
Napęd pozostał bez zmian. Benzynowy silnik 1.8 o mocy 99 KM współpracuje z 81-konną jednostką elektryczną. Całość generuje 136 KM. Pierwsze 100 km/h pojawia się po 11,3 sekundy a prędkość maksymalna to 165 km/h. Średnie spalanie producent określa na poziomie 4,1 l/100 km. Ze zmian pod karoserią poprawione zostało zestrojenie układu kierowniczego i jezdnego oraz jeszcze bardziej wyciszono wnętrze.