Pakiet Wald Sports Line Prius składa się z masy różnych elementów. To co wyróżnia się już z daleka to zderzak z przeprojektowanym grillem i przednim spojlerem. Pod światłami LED umieszczono deflektory z włókna węglowego. Dokładki progowe sprawiają wrażenie, jakby auto ciągnęło podwoziem po ziemi. Do tego dochodzi tylny dyfuzor i poczwórna rura wydechowa.
Sprawdź: Toyota C-HR już w wersji gotowej do sprzedaży
Największy efekt "WoW" robią aluminiowe felgi o ciekawym wzorze przypominającym turbinę samolotu. Są zdecydowanie większe od seryjnych i dobrze się komponują z linią podwozia obniżoną przednim spojlerem, dokładkami bocznymi i dyfuzorem.
Napęd hybrydowy pozostał bez zmian. Auto napędza zespół dwóch silników elektrycznych o mocy 71 KM i momencie 163 Nm oraz jednostki benzynowej 1.8 VVT-i pracującej w cyklu Atkinsona o mocy 97 KM i momencie 142 Nm. Łączna moc układu to 122 KM. Zmianie uległy tylko przednie hamulce - Wald International wymienił zaciski na 6-tłoczkowe.