Występuje w trzech wersjach długości i w dwóch wariantach wyposażenia. Na jednym ładowaniu przejedzie średnio 303 km lub do 398 km w mieście wg normy WLTP. No i nie różni się od tradycyjnej wersji pod względem przestrzeni czy praktyczności. Toyota PROACE Electric wjeżdża do polskich salonów jako czwarty z bliźniaków, opracowanych wspólnie z grupą PSA. W pełni elektrycznego vana możemy już zamawiać u dealerów, a Ci którzy myślą o jego zakupie, powinni przygotować przynajmniej 140 600 zł netto (172 938 zł brutto). Od takiej kwoty startuje cena auta w bazowej wersji Life. To taniej niż bliźniacze Peugeot e-EXPERT i Opel Vivaro-e, ale nieco drożej niż Citroen ë-Jumpy.
Choć "w podstawie", PROACE Electric ma całkiem przyzwoite wyposażenie, warto dopłacić do odmiany Comfort (od 161 400 zł netto), która oferuje mocniejszą, trójfazową ładowarkę pokładową OBC 11 kW i kabel do ładowania akumulatora za pomocą wallboxa o mocy 22 kW. Oprócz tego, możemy liczyć na komplet elementów wyposażenia poprawiających komfort jazdy. Chodzi m.in. o system multimedialny Toyota PRO Touch z ekranem dotykowym 7", obsługę Apple CarPlay i Android Auto, czy kamerę cofania, czujniki monitorujące martwe pole, a także czujniki deszczu oraz zmierzchu.
Podobnie jak elektryczne vany z koncernu PSA, Toyota PROACE Electric jest dostępna w dwóch wariantach pojemności akumulatora. 50 kWh i 75 kWh. Ten mniejszy ma zagwarantować zasięg na poziomie 211-304 km, w zależności od warunków jazdy.
Tak prezentuje się pełny cennik auta:
Toyota PROACE Electric - polski cennik (ceny netto)
Silnik/wersja | Life | Comfort | Furgon BrygadowyComfort |
---|---|---|---|
Nadwozie Compact | |||
50 kWh 136 KM | 140 600 zł | 161 400 zł | - |
Nadwozie Medium | |||
50 kWh 136 KM | 144 600 zł | 165 400 zł | - |
75 kWh 136 KM | - | 187 400 zł | 195 900 zł |
Nadwozie Long | |||
50 kWh 136 KM | 147 600 zł | 168 400 zł | - |
75 kWh 136 KM | - | 190 400 zł | 199 600 zł |