Toyota Professional to nowa marka pojazdów użytkowych. Pierwszy salon w Polsce już jest

2019-11-06 12:02

Toyota rozpoczęła budowę nowej marki Toyota Professional, skoncentrowanej na sprzedaży i obsłudze samochodów dostawczych. Krok ten wynika z rozbudowy gamy modelowej w tym segmencie rynku o kompaktowego vana PROACE City oraz z rosnącej popularności modeli PROACE, PROACE Verso i Hilux. Pierwszy salon Toyota Professional Carolina Centrum Samochodów Dostawczych powstał w Sulejówku.

Salon Toyota Professional Carolina Centrum Samochodów Dostawczych w Sulejówku to pierwsza z nowych stacji dealerskich skoncentrowanych wyłącznie na samochodach dostawczych, które powstaną w najbliższym czasie. Kolejne salony zostaną otwarte w Poznaniu i Zielonej Górze. Stacja Poznań Sady rozpocznie działalność w listopadzie, nieco później salon Zielona Góra, a w następnych miesiącach do sieci dołączą kolejne obiekty.

Przeczytaj: Nowy kombivan na rynku! Debiutuje Toyota PROACE City od razu w wersjach Verso i Van

Do tej pory angażowaliśmy w sprzedaż naszych aut dostawczych 1/3 sieci autoryzowanych salonów Toyoty. Jednak dziś, by móc wprowadzić najlepsze wzorce jakości obsługi także dla tej grupy samochodów, uruchamiamy program Toyota Professional. To będą wysoce wyspecjalizowane obiekty, powstające w nowych lokalizacjach. Naszym celem jest stworzenie w kolejnych latach nowej sieci sprzedażowo-serwisowej Toyoty dla tej grupy aut

– informuje Tomasz Suliga, LCV Manager.

Stacje Toyota Professional, oprócz sprzedaży nowych aut dostawczych, będą świadczyły usługi serwisowe dla klientów flotowych oraz prowadziły sprzedaż samochodów używanych w programie Toyota Plus. Program wyspecjalizowanej sprzedaży samochodów dostawczych zostanie rozszerzony na całą sieć dealerską Toyoty, dla której salony Toyota Professional będą stanowiły wsparcie. Dzięki temu już niedługo będzie można kupić i serwisować samochody dostawcze z oferty marki u każdego dealera Toyoty.

Toyota Professional - nowa marka w klasie aut użytkowych

i

Autor: Rafał Mądry Toyota Professional - nowa marka w klasie aut użytkowych

Polska benchmarkiem dla Europy

Budowa sieci Toyota Professional w Polsce to program pilotażowy, który Toyota Motor Europe powierzyła polskiemu oddziałowi firmy. Koncepcja działalności wypracowana w naszym kraju zostanie w przyszłości wdrożona w całej Europie, a doświadczenia polskich dealerów pomogą w tworzeniu nowej marki aut dostawczych w pozostałych krajach regionu.

Toyota PROACE City po raz pierwszy w Polsce

Pierwszą nowością w sieci Toyota Professional będzie kompaktowy van PROACE City. Auto występuje w dwóch liniach – dostawczej oraz osobowej Verso, zapewniając pełny wybór konfiguracji wnętrza w dostosowaniu do przewozu osób lub towarów. Nowy model uzupełnia ofertę aut dostawczych Toyoty o szeroką gamę nowoczesnych samochodów o długości nadwozia Standard 4,4 m lub Long 4,7 m. W obu odmianach ładowność samochodu sięga nawet 1000 kg, a pojemność przestrzeni ładunkowej wynosi od 3,3 do 4,4 m3. Auto jest przystosowane do ciągnięcia przyczepy o masie do 1,5 tony. PROACE CITY Verso może pomieścić nawet do 7 pasażerów w obu wersjach długości nadwozia.

Sprawdź też: Debiutuje Toyota Hilux Dakar 2019 - CENA

PROACE City dołącza do gamy samochodów dostawczych Toyoty, składającej się z dostawczego modelu PROACE oraz osobowego vana PROACE Verso, a także jednego z najpopularniejszych pick-upów w Polsce – Hiluxa. PROACE i PROACE Verso są dostępne w trzech wersjach długości nadwozia i oferują szeroką paletę konfiguracji, typów zabudowy i wersji wyposażenia.