Toyota nowe logo marki 2020

i

Autor: Toyota Toyota nowe logo marki 2020

Toyota się zmienia i wprowadza nowe logo marki. Widzisz co się zmieniło?

2020-07-20 20:54

Toyota Motor Europe wprowadza nowe logo marki oraz nową identyfikację graficzną. Jak tłumaczy producent japońskich samochodów, nowy logotyp i projekt wizualny wpisują się w epokę cyfryzacji i dominacji urządzeń mobilnych. Wdrożenie nowej identyfikacji graficznej nastąpi wraz z premierą nowej Toyoty Yaris. Co tak naprawdę się zmieniło? Przeczytaj wyjaśnienie.

Toyota Motor Europe wprowadza nową identyfikację wizualną, w tym nową wersję logotypu firmy oraz czcionki i typografii. W ten sposób Toyota sygnalizuje transformację z producenta samochodów w dostawcę szeroko rozumianej mobilności. Nowy design został opracowany z myślą o coraz bardziej różnorodnych klientach, których Toyota pozyskuje w związku z nieustannym poszerzaniem zakresu produktów i usług mobilnych. Identyfikacja wizualna pozwala zachować spójność zarówno na wszelkiego rodzaju ekranach i urządzeniach mobilnych, jak i na fizycznych przedmiotach i płaszczyznach.

Dowiedz się: Czym kusi nowa Toyota Yaris? Dlaczego jest droższa od poprzedniej? Poznaj CENNIK i WYPOSAŻENIE

Jak czytamy w komunikacie prasowym, projekt wizualny Toyoty wprowadzany w Europie został opracowany z myślą o przejrzystości i prostocie i opiera się na czterech zasadach. Są to: patrzenie w przyszłość, synchronizacja z urządzeniami mobilnymi, wrażenia klasy premium oraz spójność dla wszystkich działów, jednostek biznesowych i submarek.

Nowe logo marki Toyota otrzymuje dwuwymiarowy design pozbawiony znaku słownego „Toyota”. Utrzymanie nazwy marki w logotypie nie jest konieczne, ponieważ emblemat Toyoty jest dobrze znany w całej Europie. Nowe logo jest proste, przejrzyste i nowoczesne. Zostało doskonale przystosowane do przestrzeni cyfrowej, a jednocześnie wygląda równie efektownie w świecie fizycznym. Nowe logo będzie stosowane we wszystkich formach komunikacji, zaś obecny emblemat nadal będzie montowany na samochodach. Toyota utrzyma dotychczasową identyfikację graficzną stacji dealerskich w Europie. Zostanie ona jednak zweryfikowana z myślą o nowej strategii dla sieci dealerskiej Toyoty na 2025 rok.

Na to auto czekamy: Debiutuje Toyota Yaris Cross! Ten zupełnie nowy SUV segmentu B ma zostać bestsellerem - ZDJĘCIA, WIDEO

Wprowadzany właśnie do użytku projekt wizualny obejmuje nową unikalną typografię oraz specjalnie opracowaną czcionkę Toyota Type, przystosowaną do wszelkich możliwych zastosowań on-line i w druku. Zmiany obejmują także nazwy niektórych jednostek biznesowych. Toyota Insurance Management otrzymuje nazwę Toyota Insurance Services, która jest lepiej dostosowana do wciąż rozwijających się usług internetowych i mobilnych. Program sprzedaży samochodów używanych Toyota Plus zmienia nazwę na Toyota Approved Used.

Toyota nowe logo marki 2020

i

Autor: Toyota Toyota nowe logo marki 2020
Nasi Partnerzy polecają