Morgan threewheeler był produkowany od 1909 roku. W ciągu 44 lat w rodzimych zakładach w Malvern powstało w sumie około 30 000 tych pojazdów. Były też budowane na licencji przez Darmont Morgan we Francji.
Przeczytaj koniecznie: Morgan EvaGT
Trzykołowy morgan oferował bardzo dobre przyspieszenie, co w połączeniu z umiarkowanym zużyciem paliwa wynoszącym około 5,5 l/100 km było w tamtych czasach kombinacją niemającą sobie równych. Pojazd na swoim koncie miał wiele sportowych sukcesów. W 1913 roku wygrał wyścig o Grand Prix Francji.
Współczesny threewheeler będzie połączeniem nowoczesnych technologii i klasycznego designu. Do napędu tylnego koła posłuży silnik 1,8l V-Twin z harleya-davidsona o mocy 100 KM oraz pięciobiegowa skrzynia Mazdy. Półtonowy pojazd z aluminiowym nadwoziem do "setki" rozpędzi się w 4,5 sekundy, a maksymalnie osiągnie 185 km/h. W kokpicie można będzie poczuć atmosferę niczym zza sterów samolotu, a to za sprawą m.in. "samolotowych" różnych wyłączników.
Patrz też: Egzotyczny Caterham
Przycisk do uruchamiania silnika będzie na przykład przypominał ten używany do zwalniania bomb. Co do ceny threewheelera z XXI wieku nie ma na razie jeszcze żadnych informacji.