Dzięki wprowadzeniu kilku modeli zwiększających ofertę Brytyjczyków, słupki skutecznie poszybowały w górę. W 2010 kiedy zadebiutował Ghost, sprzedaż wzrosła z 1000 do ponad 2700 sztuk. Przez trzy lata średnio sprzedawało się około 3600 Rolls-Royce’ów na całym świecie. Dzięki wprowadzeniu do sprzedaży coupe Wraith, popyt może sięgnąć nawet 4000 egzemplarzy rocznie. Dzięki temu zyski osiągnął kwotę około 800 mln dolarów, co pozwoli konstruować nowe samochody bez wkładu finansowego BMW – właściciela marki.
Zobacz też: Rolls-Royce Phantom Metropolitan Collection: dla uświetnienia 20 światowych miast
Myśląc o rozwoju jest możliwe, że firma w najbliższych latach wprowadzi dwa modele do sprzedaży. Około 2020 roku powinien pojawić się następna generacja najbardziej ekskluzywnej limuzyny Phantom. Rolls-Royce bardzo wstępnie planuje również zaatakować klasę luksusowych Suvów. Rewolucja na pewno będzie w gamie silnikowej. Wyśrubowane normy emisji spalin mogą spowodować konieczność wprowadzenia odmian hybrydowych i z silnikami wysokoprężnymi. Ma to być technologia zapożyczona z BMW i odpowiednio przygotowana.