SUV Cadillaca od zawsze słynął z olbrzymich rozmiarów, śmiałego designu i luksusowego wnętrza. Nowa wersja kontynuuje filozofię poprzednich generacji Escalade. Dla lepszego dopasowania do potrzeb klientów, producent oferuje dwie wersje długości nadwozia. W pierwszym rozstaw osi wynosi 2946 mm z długością całkowitą 5180 mm, a druga to powiększony wariant o oznaczeniu ESV mierzący 5698 mm długości, przy rozstawie osi 3302 mm.
Escalade wyposażono w 6.2-litrowy silnik V8, który można połączyć z napędem na tył lub 4x4. Imponujące 420 KM i 623 Nm zapewniają rewelacyjne osiągi. Za przeniesienie momentu obrotowego odpowiedzialna jest 6-stopniowa skrzynia automatyczna typu Hydra-Matic 6L80 z systemem TapShift. Auto według uznania można skonfigurować z napędem 2WD lub 4WD
Przeczytaj też: Cadillac ATS Coupe - luksus w sportowym wydaniu
Amerykanie zapowiadają doskonały wręcz poziom komfortu jazdy za sprawą aktywnego zawieszenia. System tłumienia drgań w czasie rzeczywistym Magnetic Ride Control kontroluje stan drogi co milisekundę. Stopień tłumienia może zmienić swój poziom z najmniejszego do największego w zaledwie kilka milisekund, co czyni system Cadillaca jednym z najskuteczniejszych na świecie.
Polub SuperAuto24.pl na Facebooku