Modyfikując wnętrze Audi RS6 Avant tuner skupił się przede wszystkim na fotelach i podsufitce. Siedzenia obito jasną skórą, pasy bezpieczeństwa są koloru niebieskiego a na obiciu dachu wylądował nubuk (wyprawiona miękka skóra, wykończona od strony lica po jego uprzednim oszlifowaniu polerującym). Nie zapomniano również o pozostałych elementach wnętrza, które pokryto materiałem gumo-podobnym.
Przeczytaj też: TEST Audi RS6 Avant pierwszej i trzeciej generacji: ewolucja piekielnego kombi
Jak już wspominaliśmy na początku Vilner skupia się na modyfikacjach wnętrza. W przypadku tego Audi RS6 Avant nie zapomniano również o tuningu jednostki napędowej. Te prace powierzono RaceChip Germany. Z seryjnych 560 KM i 700 Nm momentu obrotowego, generowanych przez 4-litrowy silnik V8 twin-turbo, osiągnięto końcowy wynik 700 KM i 889 Nm. Robi wrażenie!