VW nagrodzony w Cannes

i

Autor: archiwum se.pl

Volkswagen dostał 34 nagrody na festiwalu reklamy w Cannes

2011-07-06 11:40

Podczas najbardziej renomowanego festiwalu reklamy na świecie International Festiwal of Creativity w Cannes, Volkswagen zdobył łącznie 34 nagrody. Lwy w kolorach złotym, srebrnym i brązowym trafiły do największego europejskiego producenta samochodów.

Jeszcze nigdy Volkswagen nie zebrał tylu nagród. Tytanowego Lwa Volkswagen otrzymał za kampanię na rzecz środowiska i ekologii „Think Blue.” Spot telewizyjny prezentujący amerykańską wersję Passata „The Force”, który już wcześniej cieszył się wielką popularnością, otrzymał od jury trzy wyróżnienia: dwa złote i jedno brązowe. - To niewiarygodny sukces, z którego jesteśmy bardzo dumni, bowiem nagrody te potwierdzają najwyższą jakość naszej pracy. Te 34 Lwy są bezpośrednim rezultatem naszej innowacyjności i kreatywności we wszystkich dziedzinach – mówi Luca de Meo, szef marketingu koncernu i marki Volkswagen.

Przeczytaj koniecznie: VW kupuje od Kulczyka sieć dealerską w Polsce

Oprócz Tytanowego Lwa Volkswagen otrzymał łącznie osiem Złotych Lwów i czternaście srebrnych. Eksperci od reklamy uhonorowali markę także jedenastoma Brązowymi Lwami. Wyróżnione zostały kreacje Volkswagena z całego świata, kampanie z USA, Australii i Nowej Zelandii, Niemiec, Holandii, Szwecji, Norwegii, Wielkiej Brytanii oraz z Chin, Argentyny i Brazylii. Luca de Meo skomentował wyróżnienia: „To pokazuje, że Volkswagen osiąga sukcesy na całym świecie i wszędzie utrzymuje wysoki standard. Udaje się to naturalnie tylko dzięki współpracy z silnymi partnerami.”

Patrz także: VW Polo 1.2 TDI hatchback, model 2011 – dane techniczne, spalanie, cena

Znakomitymi przykładami były kampanie „The Speed Camera Lottery” ze Szwecji jako uzupełnienie inicjatywy Volkswagena „Think Blue”, która zdobyła przyznawanego po raz pierwszy Tytanowego Lwa oraz stworzony w USA spot telewizyjny dla Passata „The Force”. W trzech kategoriach wygrał film z Darthem Vaderem w roli głównej, obejrzany na YouTube przez ponad 40 milionów internautów. Otrzymał on dwa złote i jednego brązowego Lwa.

Nasi Partnerzy polecają