10 mln. sztuk sprzedano łącznie ze wszystkich marek wchodzących w skład grupy. Wyniki wypracował Volkswagen, (6,12 mln), Audi (1,74 mln) czy Skoda (1,04 mln), ale nie można zapominać o innych takich jak: Porsche, Seat czy MAN i Scania. Również w samej Polsce Volkswagen zaliczył spore zwyżki w statystykach. Z polskich salonów wyjechało 31 258 aut ze znaczkiem VW. W porównaniu do 2013 roku to wzrost o ponad 20 procent! Sprzedaż 10 mln. egzemplarzy zakładana była na 2018 rok.
Przeczytaj też: TEST Volkswagen Golf R 2.0 TSI DSG 4Motion: kompaktowa rakieta
Rekord nie oznacza jednak pełnego sukcesu. W porównaniu do roku 2013 w listopadzie i grudniu grupa VAG zaliczyła spadki. Według agencji dpa-AFX przyczyną była stagnacja na rynku chińskim. Porównując liczbę sprzedanych egzemplarzy z konkurencją wciąż niepokonana zostaje Toyota, jednak Japończycy jeszcze nie pochwalili się oficjalnymi wynikami za 2014 rok.