Volkswagen modernizuje logo swoich sportowych modeli. "R-ka" ma teraz nowy kształt i ma być bardziej "spójna z nowym wizerunkiem Volkswagena". Pamiętacie jak wyglądało poprzednie logo?
Nowe, prezentuje się tak:
Miało być minimalistycznie i prosto, ale czy nie wydaje Wam się, że stare logo było prostsze? Nowa "R-ka" miała nawiązywać do dwuwymiarowego, nowego logotypu marki, tymczasem nie dość, że wydaje się być przestrzenna, to pozbawiona jest ostrych kątów i została "narysowana" dwoma pociągnięciami, zamiast jednym, tak jak poprzedni znak. Jedyne co przemawia za jego prostotą, to stała szerokość linii. Poziomy układ ma z kolei dodawać mu dynamiki.
R oznacza sportowe atrybuty naszych wybranych modeli. Logo R świadczy o zarówno estetyce, jak i sportowym charakterze samochodu. Teraz zyskało ono tak na przejrzystości, jak i na charyzmie. Podobnie jak nowe logo marki Volkswagen
- zapewnia Jost Capito, dyrektor zarządzający Volkswagen R.
Nowy znak może się podobać, lub nie. Koniec końców, ważne jest to, czy nowe auta noszące logo R spełnią oczekiwania klientów.