Pierwsze spekulacje o czteronapędowym BMW M5 pojawiły się w 2013 roku. Jednak teraz zapowiedzi o systemie xDrive wydają się być całkiem prawdopodobne. Według informacji, które podaje BMW Blog, klienci w Europie mają mieć wybór pomiędzy M5 napędzanym na tył, lub na cztery koła, a klienci w USA będą mogli kupić jedynie auto z napędem 4x4. Napęd ten nie jest rozdzielany symetrycznie pomiędzy osiami, a jest przenoszony głównie na tylne koła, w przypadku utraty pełnej przyczepności, przednia oś otrzyma nieco mocy, aby skutecznie poradzić sobie z przyspieszeniem.
Zobacz również: Skasowane BMW M5 E60 w okolicy Piechowic
Dodatkowe informacje o nowym M5 dotyczą jednostki napędowej. Pod maskę supersedana z Bawarii ma trafić turbodoładowane V8 o pojemności 4.4 litra generujące nawet 600 KM, współpracujące z siedmiostopniową skrzynią dwusprzęgłową.
BMW oficjalnie nie potwierdziło tej wiadomości.