Podczas oficjalnego otwarcia salonu, swoją warszawską premierę miało nowe szwedzkie kombi – Volvo V60. Prezes Volvo Car Poland, Arkadiusz Nowiński, opowiadał o nowym miejscu i filozofii jaka stoi za stworzeniem w samym centrum miasta takiej przestrzeni.
"Oprócz premiery nowego samochodu Volvo V60 otwieramy pierwsze na świecie takie miejsce. Jest to światowa premiera nowego standardu sprzedaży samochodów. Z jednej strony będzie można oglądać tu auta, ale zapraszamy głównie do naszej kawiarni, na koncerty i inne wydarzenia kulturalne, które będą odbywały się właśnie tutaj" – powiedział Arkadiusz Nowiński.
Po przemówieniu prezesa Volvo Car Poland, na scenie pojawił się Eric Stiegmar, szwedzki projektant odpowiedzialny za wygląd Volvo Car Warszawa. Następnie wszystkim gościom przedstawiony został nowy model Volvo V60, o którego szczegółach opowiadał Mariusz Nycz – Dyrektor Marketingu Volvo Car Poland.
Zmiany w rodzinnym kombi
W poprzednim modelu V60 linia dachu mocno opadała, tył był ścięty. Był to taki akcent sportowy w kombi, ale tym razem Volvo postanowiło powrócić do korzeni. Od wielu dekad kombi produkowane przez Volvo były kanciaste, pojemne, a przy tym ładne.
"Żartując powiem, że nasze kombi na drogach rozpoznawano nawet po cieniu samochodu, tak był charakterystyczny. Do tamtego czasu nawiązujemy modelem V60" – powiedział Mariusz Nycz.
Zobacz: Volvo V60 - debiut na Poznań Motor Show 2018
Volvo Car Warszawa to pierwszy na świecie obiekt tego typu zaprezentowany przez szwedzkiego producenta. Miejsce to skupia w sobie najlepsze cechy szwedzkiego designu, najlepszych materiałów i pięknych samochodów. Oczywiście klienci będą mogli kupić w nim samochód jednak nawet bez jazdy próbnej będą mogli przejechać się najnowszymi modelami Volvo za sprawą specjalnego systemu wirtualnej rzeczywistości. Poza tym nie zabraknie pysznej kawy i szwedzkich przysmaków, a także wydarzeń kulturalnych, takich jak koncerty, spotkania autorskie czy panele dyskusyjne.