W topowej wersji modelu Q50 2018, wyróżnionej czerwoną literą S, montowany jest wielokrotnie nagradzany silnik VR30. Ta trzylitrowa jednostka z podwójnym turbodoładowaniem znalazła się ostatnio na prestiżowej liście Ward’s 10 Best Engines 2017.
W Infiniti Q50 na rok 2018 stylistycznie odświeżono wnętrze, a także sięgnięto po nowe technologie, by sprawić, że prowadzenie auta będzie jeszcze przyjemniejsze i bardziej ekscytujące. Podstawą do tego stała się platforma ProPILOT, na której opierać się będą wszystkie przyszłe technologie jazdy autonomicznej Infiniti.
Zobacz też: TEST Infiniti Q50 Sport 3.0 V6 TwinTurbo
ProPILOT Assist w Infiniti Q50 MY18 to między innymi druga generacja Direct Adaptive Steering – układu kierowniczego typu drive by wire, który zapewniania kierowcy płynność sterowania autem, bardziej bezpośrednie reakcje i łatwość manewrowania. Direct Adaptive Steering to prekursorski wzorzec przyszłych układów kierowniczych, które będą współtworzyć systemy kluczowe dla uzyskania w pełni autonomicznej jazdy.
Q50 to najlepiej sprzedający się model Infiniti. Od chwili wprowadzenia na rynek jego pierwszej generacji w 2013 r., klienci na całym świecie kupili niemal 210 tys. sztuk tego modelu. W roku 2016 Infiniti sprzedało w skali globalnej przeszło 230 tys. aut – o 7% więcej niż w roku poprzednim. Do nowego rekordu sprzedaży w 1/3 przyczynił się właśnie sportowy sedan Q50.