Zakupy przez internet każdego dnia oszczędzają nam sporo czasu i przede wszystkim stresu. Wystarczy najzwyczajniej wybrać wśród tysiąca produktów i wrzucić do wirtualnego koszyka. Skoda rozumie, że w tych czasach mało kto ma czas na odwiedzanie salonów dealerów, dlatego wychodzi z nową inicjatywą zakupu samochodów online.
Według raportu E-commerce w Polsce w 2018 roku odsetek internautów robiących zakupy online wzrósł (względem ostatniego roku) o 56 proc. Skoda, chcąc dostosować się do aktualnych trendów, uruchomi pod koniec lutego innowacyjną na polskim rynku platformę, na której każdy klient — indywidualny czy biznesowy — będzie mógł skonfigurować i kupić samochód w leasingu.
Nowa platforma przyniesie również nowe możliwości jak np. leasing konsumencki. Teraz klienci indywidualni i biznesowi będą mogli wziąć samochód w leasing na określonych przez siebie zasadach. Nowa platforma Skody wystartuje już pod koniec lutego br.