Store by Auto Wimar to pierwszy tego typu projekt marki Skoda w Europie. Miejsce jest wyjątkowe dzięki najwyższemu poziomowi obsługi klientów i zastosowaniu nowoczesnych technologii multimedialnych, niespotykanych dotychczas w tradycyjnych salonach samochodowych.
Jednym z założeń nowego showroomu jest tworzenie atmosfery, dzięki której odwiedzający będą mogli czuć się jak we własnym domu. O komfort klientów ma dbać wyspecjalizowany zespół. Jego skład tworzy 15 specjalnie przeszkolonych pracowników, którzy troszczyć mają się nie tylko o bezpośredni kontakt, ale również o utrzymanie wysokiej jakości obsługi telefonicznej i mailowej. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, które zostały poparte badaniami konsumenckimi, w salonie wydzielono dwie specjalne strefy, zapewniające prywatność i intymność. Wydłużono również godziny otwarcia salonu.
Zrozumienie potrzeb rynku oraz sprostanie wymaganiom klientów to zadania, które Skoda od 10 lat realizuje bez zarzutu, co potwierdza wieloletnia pozycja lidera rynku motoryzacyjnego w Polsce. Teraz, wprowadzając projekt innowacyjnego salonu dealerskiego Store by Auto Wimar, Skdoa proponuje swoim klientom unowocześnioną formułę kontaktu z marką.
- Od lat obserwujemy zmieniający się rynek i jako jego lider czujemy obowiązek nieustannego rozwoju i wdrażania nowych rozwiązań w wielu obszarach. Zauważając nowe modele sprzedażowe, uczymy się nowych procesów i wdrażamy je w życie. Wszystko po to, aby jak najlepiej zaspokajać rosnące wymagania naszych klientów. Store by Auto Wimar jest odpowiedzią na zwiększającą się prędkość życia oraz chęć zaoszczędzenia jak najwięcej czasu przez klientów, szczególnie tych w metropoliach i dużych miastach. Jesteśmy przekonani że podjęte przez nas działania nie tylko zwiększą efektywność procesu zakupowego, ale pozwolą nam jeszcze bardziej zbliżyć się do klientów i odpowiadać na ich rosnące potrzeby. Cieszę się, że w tym wyjątkowym projekcie towarzyszyć będzie nam jeden z wiodących dealerów Skody, firma Auto Wimar.
– mówi Tomasz Porawski, dyrektor marki Skoda w Polsce.
W salonie znajdą się najnowsze narzędzia digitalowe oraz nowoczesne rozwiązania, które umożliwią odwiedzającym, pomimo stosunkowo niedużej powierzchni, zapoznanie się z całą ofertą marki. Na miejscu do dyspozycji klientów oddanych zostanie niemalże 20 samochodów demonstracyjnych. W przestrzeni nowo otwartego showroomu klienci będą mogli korzystać nie tylko z iPadów, ale także z interaktywnego stołu i ekranu dotykowego oraz ściany video składającej się z czterech 55-calowych ekranów. Na wszystkich urządzeniach zainstalowano specjalną aplikację, która przez cały proces zakupowy towarzyszy zarówno kupującemu, jak i sprzedawcy.
Pierwszy tego typu salon marki w Europie, zostanie poprowadzony przez Auto Wimar, doświadczonego i silnie rozwijającego się dealera Skody. Według założonych planów, roczny potencjał sprzedażowy salonu wyniesie około 1000 samochodów.