Lamborghini powoli pracuje nad następcą swojego mniejszego sportowego modelu z rozjuszonym bykiem w logo. Na razie nie wiadomo, kiedy przyjdzie nam go poznać, ale za to pewne jest, że 25 listopada 2013 roku Włosi skończyli przygodę z narowistym Gallardo. Z taśmy produkcyjnej w Bolonii zjechała ostatnia sztuka, a jej nabywca to anonimowy kolekcjoner.
Sprawdź: Można zwiedzić muzeum Lamborghini przez internet z Google Street View!
Lamborghini przez 10 lat zbudowało dokładnie 14 022 egzemplarzy wszystkich wersji Gallardo. Liczba ta stanowi ponad połowę wszystkich aut wyprodukowanych od 1963 roku. Samochód ten jest więc najpopularniejszym modelem w całej historii marki.
Pojazd zarówno w nadwoziu coupe, jaki i spider, doczekał się wielu odmian. Klienci mieli do wyboru szybki wariant Superleggera, czy takie edycje specjalne jak: LP 550-2 Valentino Balboni, LP 550-2 Spyder, Super Trofeo Stradale, czy Squadra Corse.
Teraz czekamy na następcę, który prawdopodobnie otrzyma nazwę Cabrera.