Nowa produkcja Porsche jest pełna fenomenalnych ujęć, żartów i przede wszystkim sportowych samochodów. Akcja rozpoczyna się w muzeum marki w Stuttgarcie, skąd rzekomy złodziej wyjeżdża elektrycznym Porsche Taycan Turbo. Obecna na miejscu ochrona na sygnał alarmu rzuca się do sportowych samochodów. Jeden z pracowników dostaje natomiast w ręce kluczyki do traktora z 1960 roku.
Kiedy w kadrze kamery znajduje się kilka 911-stek, w jednym z podświetlonych kontenerów można zauważyć niebieskie Porsche 911 GT3 z charakterystycznym, ogromnym spojlerem. Tego auta producent oficjalnie jeszcze nie zaprezentował, ale wszystko wskazuje na to, że zrobi to lada moment podczas finału rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl.
Cała produkcja jest skupiona na pierwszym w historii elektrycznym samochodzie sportowym marki, jakim jest Porsche Taycan Turbo, dlatego nie mogło zabraknąć w niej ikon motorsportu i jednych z najlepszych aut w historii marki.
Zobacz: Porsche Taycan 4S to najtańsza wersja w sprzedaży. Tyle kosztuje sportowy elektryczny sedan - CENA
Wśród samochodów obecnych w reklamie możemy wyróżnić srebrne Porsche 918 Spider, żółte Porsche GT2 RS (991), granatowe Porsche 911 (992), błękitne Porsche 718 Cayman GT4, czarne Porsche Carrera GT, szare Porsche 911 Turbo (930), a także pomarańczowe Porsche 911 Carrera RSR 3.0 i legendarne Porsche 917.
Nowe 911 GT3
Wiele źródeł podaje, że nowe Porsche 911 GT3 (992) zadebiutuje na Salonie Samochodowym w Genewie. Auto ma być rzekomo napędzane wolnossącym, 4-litrowym bokserem o mocy blisko 500 KM.