Toyota Motor Poland uruchamia program Toyota PITSTOP. Teraz w serwisie można zmienić opony szybko, bezpiecznie i wygodnie bez wysiadania z auta. W akcję włączają się wybrani dilerzy marki w całym kraju. Wymiana opon na letnie wygląda jak w wyścigu Formuły 1.
Dla zmniejszenia ryzyka zarażenia w drodze do pracy, warto wybierać własny samochód, który w przeciwieństwie do komunikacji zbiorowej, jest po prostu bezpieczniejszy z epidemicznego punktu widzenia. Obecnie obowiązujące przepisy zezwalają na wymianę kół z zimowych na letnie (pisaliśmy o tym tutaj - SPRAWDŹ), kiedy samochód jest konieczny do zaspokajania niezbędnych potrzeb oraz dojazdów do pracy. Korzystanie z opon dopasowanych do pory roku istotnie wpływa na bezpieczeństwo jazdy. Przy rosnących temperaturach powietrza mieszanka, z której wykonana jest opona zimowa, nie zapewnia odpowiednio wysokiego poziomu przyczepności. Jest więc mniej bezpieczna niż opona letnia.
Usługa Toyota PITSTOP w wybranych punktach sieci dilerskiej, ma na celu zadbanie o zdrowie klientów i pracowników i minimalizowanie ryzyka zakażenia koronawirusem SARS-CoV-2. Specjalnie przygotowane stanowisko jest tak zorganizowane, aby klient nie musiał wysiadać z samochodu. Zespół profesjonalnych mechaników podnosi pojazd z kierowcą w środku i wymienia komplet kół. Płatność za usługę odbywa się bezdotykowo, za pomocą płatności zbliżeniowych.
Usługa PITSTOP - proces w pięciu krokach:
Krok 1 – wystarczy wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej Toyoty i oczekiwać na telefon z serwisu
Krok 2 – należy zjawić się w umówionym miejscu i czasie na wymianę kół. Kierowca wjeżdża na specjalnie przygotowane stanowisko i nie wysiada z samochodu
Krok 3 – siedząc w samochodzie, można posłuchać muzyki lub zadzwonić do znajomych
Krok 4 – mechanicy wymieniają koła niczym w pitstopie Formuły 1
Krok 5 – płatność za usługę można zrealizować płatnościami zbliżeniowymi telefonem lub kartą