Hamann biorąc na warsztat M6, zwrócił uwagę przede wszystkim na moc silnika. Seryjna jednostka V8 o pojemności 4.4-litra z pakietem Competition, która generuje równie 600 KM i 700 Nm, nie starczyła Hamannowi. Siła została jeszcze trochę podkręcona do dokładnie 650 KM i 850 Nm. Tak polepszone parametry z pewnością wpłynęły na osiągi. Niestety tuner nie podaje, na ile wyniki zostały polepszone (seryjne M6 przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,9 s).
Zobacz też: BMW M6 Competition: oryginał na sterydach
Wygląd zewnętrzny do doczepiony pakiet aerodynamiczny, karbonowa maska oraz zastosowane specjalne firmowe felgi Hamanna. Wyzywający kolor karoserii stworzyła firma Fostla. Auto zostało oklejone połyskującą granatową folią. Dla powalającego wizualnie efektu, do kompletu przyciemniono jeszcze szyby.