Fabryka wytwarzająca Porsche 918 Spyder ma co robić. Zaplanowana do lipca 2015 roku produkcja tego samochodu rozeszła się już niemal w całości. Głównymi klientami nie byli Amerykanie, czy Europejczycy. Okazuje sie, że sporo egzemplarzy docelowo trafi do bogatych Chińczyków, gdzie co ciekawe koszt zakupu hiperauta jest dwukrotnie wyższy, niż wynosi jego cena w Europie. Przyczyną takiej różnicy są bardzo wysokie podatki nałożone na produkty luksusowe, oferowane w azjatyckim kraju.
Zobacz też: Zlatan Ibrahimović jeździ hipersportowym Porsche 918 Spyder - WIDEO
Warto wspomnieć o możliwościach hiperauta. Pod pokrywą silnika mieści się benzynowy silnik V8, generujący 608 KM, który jest wspomagany przez dwie jednostki elektryczne wytwarzające 286 KM. Łączna moc tego hybrydowego zestawu to aż 887 KM, zaś maksymalny moment obrotowy może sięgać 1280 Nm! Dzięki takim wartościom 918 Spyder przyspiesza ze startu zatrzymanego do 96 km/h w czasie 2.6 sekundy, a w kategorii 0-200 km/h w 7.2 s. Czas liczony od 0 do 300 km/h trwa zaledwie 19.9 s. Prędkość maksymalna to 345 km/h.