Renault Twingo GT ma z tyłu trzycylindrowy silnik 0.9 TCe, który generuje 110 koni mechanicznych i 170 niutonometrów momentu obrotowego. Już wcześniejsze, "cywilne" wersje okazały się bardzo wciągające, także GT jest bardzo interesującą propozycją do podróży po mieście. Warto jednak pamiętać, że choć autko ma napęd na tył, system ESP nie pozwala na jakiekolwiek zrobienie sobie krzywdy.
Zobacz też: TEST Renault Twingo BIZUU 0.9 TCe
Renault Twingo GT wyróżnia się między innymi wlotem powietrza na tylnym błotniku. Wiemy już, że to najmocniejsza wersja Twingo jaką przewidział producent. Silnik 0.9 TCe osiągnął kres swoich możliwości, a zamontowanie z tyłu czterocylindrowego motoru jest niemożliwe. Najmocniejsze Twingo przyspiesza do setki w 9,6 sekundy. Nadwozie obniżono o 20 milimetrów, a zawieszenie jest sztywniejsze o 40% w stosunku do Twingo już jeżdżących pod drogach.
Samochód oferowany będzie na 17-calowych kołach w gamie żywych kolorów. Producent przewidział spore możliwości indywidualizacji auta poprzez opcjonalne grafiki i naklejki. Znamy już ceny topowej wersji pojazdu. Warto wspomnieć, że ceny zwykłego Twingo zaczynają się od 36 400 złotych, a kończą na 45 800 złotych.
.
Renault Twingo GT - cennik
.
Wersja | Cena |
GT Energy TCe 110 | 55 900 zł |
GT TCe 110 EDC* | 61 900 zł |
*skrzynia automatyczna