Suzuki Swace i Across nie są do końca "oparte" o modele Toyoty. W praktyce są to dokładnie te same auta, ze zmienionymi znaczkami i przednimi zderzakami. Powstanie tych modeli jest częścią współpracy japońskich producentów. Suzuki z nowymi modelami zyskuje w Europie za sprawą obniżenia średniej emisji CO2 w gamie, a Toyota na rynkach azjatyckich będzie oferować małe auta oparte o konstrukcje Suzuki.
Sprawdź także: Ford Focus Sedan dostępny w Polsce. CENY rywala Elantry i Corolli
Suzuki Swace - cena
Nowe hybrydy w gamie Suzuki są już dostępne na polskim rynku i właśnie poznaliśmy ich ceny. Czy są tańsze od swoich pierwowzorów? Niestety, nic na to nie wskazuje. Choć różnice w wyposażeniu sprawiają, że np. Swace jest bogato wyposażony już bazowej odmianie Premium Plus (16-calowe felgi aluminiowe, skórzana kierownica, podgrzewane przednie fotele) jego ceny w porównaniu do Corolli nie są niższe. Suzuki Swace kosztuje minimum 103 500 złotych, natomiast odmiana Elegance została wyceniona na 117 500 złotych. Pod maską Swace'a pracuje dobrze znany układ hybrydowy z jednostką spalinową o pojemności 1.8.
Suzuki Across - cena
Cenę Suzuki Across ciężko jest porównać do ceny Toyoty RAV4, bo ten drugi samochód nie występuje jeszcze w hybrydowej wersji plug-in. Odpowiednik "ravki" w gamie Suzuki będzie miał napęd o mocy 306 KM, a baterię będzie można ładować z gniazdka. Na polskim rynku pojawi się tylko bogato wyposażona wersja Elegance w cenie 261 800 zł. Standardowe wyposażenie obejmuje m.in. skórzaną tapicerkę, adaptacyjny tempomat czy dwustrefową klimatyzację automatyczną. To najdroższe i najmocniejsze Suzuki (pomijając modele z gamy silników zaburtowych) jakie możemy kupić.