Dwie wersje nadwoziowe. Dwie jednostki napędowe. Atrakcyjne ceny. Tak w wielkim skrócie można określić ofertę nowego Forda Mustanga. Teraz poznaliśmy dokładne szczegóły techniczne sportowego auta. Najnowsza generacja Mustanga oferowana jest z dwoma jednostkami napędowymi: 2.3 EcoBoost i 5.0 V8.
W przypadku mniejszego silnika, oferuje on 317 KM i 432 Nm momentu obrotowego. Pierwsze 100 km/h osiągane jest w 5,8 sekundy, a średnie zużycie paliwa to 8 l/100 km. Standardowo auto stoi na 19-calowych felgach z oponami w rozmiarze 255/40 R19. W kwestii hamulców tarcze mają średnice 352 mm z przodu i 330 mm z tyłu. Zainstalowano również mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu wewnętrznym i system wspomagania podczas ruszania pod górę.
Zobacz też: Ford Mustang zachwycił w Poznaniu! Muscle car w polskiej sprzedaży
Mustang z 5-litrowym silnikiem oferuje już 421 KM i 530 Nm momentu obrotowego. "Setka" na liczniku pojawia się po 4,8 sekundy od startu, a producent deklaruje średnie zużycie paliwa na poziomie 12 l/100 km. Również w tym przypadku auto stoi na 19-calowych felgach, jednak obutych w inne opony: 255/40 R19 z przodu i 275/40 R19 z tyłu. Tarcze hamulcowe z przodu mają 380 mm średnicy, a z tyłu 330 mm. W wyposażeniu znajdziemy system kontroli startu.
Poniżej przypominamy dokładny cennik nowego Forda Mustanga.
Ford Mustang - CENA w Polsce
.
Silnik | skrzynia biegów | Fastback | Convertible |
2.3 EcoBoost | manualna, 6 | 148 400 zł | 165 400 zł |
2.3 EcoBoost | automatyczna, 6 | 157 400 zł | 174 400 zł |
GT 5.0 V8 | manualna, 6 | 169 400 zł | 186 400 zł |
GT 5.0 V8 | automatyczna, 6 | 178 400 zł | 195 400 zł |