Zmiany w nowej wersji Fiata 500X są dość kosmetyczne. Z przodu znajdziemy dzienne LED-y, a z tyłu nowe klosze lamp. We wnętrzu pojawiły się zegary o odświeżonym wyglądzie, i to w zasadzie tyle jeśli chodzi o modyfikacje wizualne.
Zmieniły się też rzeczy, których na pierwszy rzut oka nie widać. W gamie Fiata 500X pojawią się nowe jednostki napędowe i nowe skrzynie biegów. Poza dotychczasowym 1.6 o mocy 110 KM (który teraz występuje jedynie z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach i napędem na przednią oś), mamy trzycylindrową jednostkę 1.0 Turbo o mocy 120 KM (z sześciobiegowym manualem) i nowy silnik 1.3 Turbo 150 KM, który można zestawić z nową dwusprzęgłową przekładnią o sześciu przełożeniach.

i
Fiat postanowił zachować w gamie silnikowej dwa diesle – 1.6 o mocy 120 KM i 150-konny 2.0 MultiJet. Najmocniejszy silnik wysokoprężny występuje tylko z napędem na cztery koła (i jest to jedyny 500X oferowany z napędem 4x4), i współpracuje z dziewięciobiegowym automatem.
Fiat 500X po faceliftingu będzie dostępny w trzech wersjach wyposażenia. Najtańsza, Urban, otwiera cennik kwotą 67 tysięcy złotych. W tej odmianie kupimy pięćsetkę-X z najsłabszymi silnikami. W środku cennika plasuje się odmiana City Cross, która zaczyna się od okrągłych 70 tysięcy złotych. Topowa wersja Cross to jedyna odmiana, którą można zamówić z każdym dostępnym w ofercie silnikiem. Najtańszy wariant będzie kosztował 75 tys. zł, a najdroższy, z napędem 4x4 – 104 tys zł.
Fiat 500X po faceliftingu – polski cennik:
Silnik / wersja | Urban | City Cross | Cross |
1.6 110 KM FWD 5MT | 67 000 zł | 70 000 zł | 75 000 zł |
1.0 T 120 KM FWD 6MT | 73 000 zł | 76 000 zł | 81 000 zł |
1.3 T 150 KM FWD 6DCT | - | 88 000 zł | 93 000 zł |
1.6 MultiJet 120 KM FWD 6MT | 78 000 zł | 81 000 zł | 86 000 zł |
1.6 MultiJet 120 KM FWD 6DCT | - | - | 92 000 zł |
2.0 MultiJet 150 KM AWD 9AT | - | - | 104 000 zł |