Wypadek miał miejsce dokładnie 20 października, kiedy samochód zmierzał w stronę Wejherowa. Kierowca jadącego z naprzeciwka Volkswagena stracił kontrolę nad pojazdem i z impetem uderzył w CWS-a. Właściciel wyjątkowej repliki przedstawił ogromną listę uszkodzonych elementów. Poza silnikiem i skrzynią biegów remont obejmie również m.in. błotniki, reflektory oraz całą przednią oś.
Samochód został zaprojektowany w latach 20 XX wieku, przez Tadeusza Tańskiego — genialnego Polskiego inżyniera. Legendarny CWS T-1 został wyprodukowany w kilkuset egzemplarzach - (PRZECZYTAJ historię tego auta - KLIKNIJ). Ludwik Rożniakowski skończył budowę repliki 14 maja 2014 r. i od tamtej pory samochód regularnie brał udział w wielu uroczystościach czy imprezach motoryzacyjnych.
Właściciel CWS-a opublikował film, na którym dokładnie przedstawia wszystkie uszkodzenia zaistniałe w wypadku. Dodatkowo film zawiera nagranie z wideo rejestratora zabytkowego T-1, na którym widać całe zdarzenie. W wyniku kolizji nikt poważnie nie ucierpiał, lecz przywrócenie repliki do stanu pierwotnego może zająć nawet 3 lata.
Twórca repliki zachęca fanów do pomocy w odbudowie samochodu. Na oficjalnej stronie internetowej CWS-a został udostępniony numer konta, na którym zbierane są środki na naprawę całej konstrukcji. Niestety w związku z tym niefortunnym wypadkiem, CWS T-1 nie weźmie udziału w obchodach 100-lecia Niepodległości 11 listopada.