Ubezpieczenia komunikacyjne Link4 dołączyły do gamy usług finansowych Tesco Twoje Finanse. Oferta skierowana jest do nowych klientów towarzystwa. Decydując się na zakup polisy OC lub AC Link4 w ofercie Tesco, klient otrzymuje 10 procent wartości polisy w bonach na zakupy w Tesco. Oznacza to oszczędności nawet do 200 zł. Dodatkowo, posiadacze karty Tesco Clubcard zyskają przy zawarciu umowy ubezpieczenia w Link4 nawet do 3000 punktów w programie Clubcard.
Przeczytaj koniecznie: Raport NIK o drogach w Polsce: Nie nadają się do bezpiecznej jazdy, połowa do zamknięcia
Oferta Link4 i Tesco Polska to pierwsza wspólna inicjatywa dwóch firm. Skąd pomysł na połączenie sił? Tesco szacuje, iż każdego tygodnia sklepy sieci odwiedza 5 milionów osób. Zaś jak wynika z badań, jakie firma 4P Research Mix przeprowadziła dla Tesco, 67 procent klientów udaje się na zakupy samochodem. - Tesco to niskie ceny. Od dziś - nie tylko produktów spożywczych czy przemysłowych, ale także ubezpieczeń – mówi Piotr Kubień z Tesco Twoje Finanse.
Patrz także: Warta organizuje konkurs dla bezszkodowych kierowców
- Dla Link4 współpraca z Tesco jest elementem rozwoju spółki poprzez programy partnerskie. Zyskujemy także kolejną możliwość zaprezentowania naszej oferty milionom nowych klientów – dodaje Marcin Niewiadomski, dyrektor Pionu Marketingu Link4. Oferta Link4 i Tesco ma charakter pilotażowy i obowiązuje do końca 2011 roku. Ze szczegółami oferty Link4 i Tesco można zapoznać się w wybranych sklepach sieci, a także na stronach internetowych obu firm.