Zagrożenie epidemiczne traktujemy bardzo poważnie. Działania podjęte w ramach akcji Ford Serwis #zostańwdomu oraz nowe procedury bezpieczeństwa dostosowaliśmy do wszystkich zaleceń i wytycznych wydanych przez WHO oraz Ministerstwo Zdrowia. Dzięki temu nieprzerwanie możemy świadczyć nasze usługi
- podkreśla Bogusław Głód, dyrektor zarządzający Ford Polska.
Przeczytaj również: Koronawirus w Polsce. Jak bezpiecznie korzystać z samochodu podczas codziennej jazdy? To TRZEBA wiedzieć
Podczas obsługi pojazdu używamy rękawiczek jednorazowych, narażone na dotyk elementy samochodu są dezynfekowane specjalistycznymi środkami, ponadto wdrożyliśmy procedurę regularnej dezynfekcji rąk, a obsługa zamiast uściskiem dłoni przywita wszystkich uśmiechem. Wprowadziliśmy również bezpłatną obsługę serwisową “door to door” - jednym słowem odbierzemy, a po wykonanej usłudze dowieziemy samochód pod dom klienta. Bezpłatny pakiet wchodzący w skład akcji Serwis #zostańwdomu na życzenie klienta można wzbogacić o płatną usługę ozonowania pojazdu
- dodaje Bogusław Głód.
Ford Video Check to usługa realizowana przez wszystkie Autoryzowane Serwisy marki Ford. Dzięki niej można szybko i wygodnie komunikować się z doradcą bez konieczności wychodzenia z domu, a w ciągu kilku godzin od odebrania przez serwis auta od klienta zostaje przesłany sms'em link do filmu z omówieniem stanu pojazdu. Pod linkiem znajduje się również karta przeglądowa. W jasny i czytelny sposób prezentowane są w niej rekomendacje serwisu dotyczące poszczególnych elementów pojazdu. Lista uzupełniona jest kolorami:
- kolor zielony: wszystko jest w porządku
- kolor żółty: rozważ wymianę bądź naprawę wskazanego podzespołu
- kolor czerwony: część wymaga wymiany
W przesłanych materiałach znajdzie się również oferta, którą można zaakceptować "online".
Dowiedz się: Ile czasu koronawirus utrzymuje się w samochodzie? Rodzaj powierzchni ma duże znaczenie
Często jesteśmy na spotkaniach w miejscach w których nie możemy swobodnie rozmawiać. W ten sposób nie tylko widzimy co się dzieje z pojazdem ale też w dyskretny sposób podejmujemy decyzje o naprawie samochodu w oparciu o fakty. Otrzymujemy jasne potwierdzenie co zostało sprawdzone. Możemy czuć się bezpiecznie widząc zielony kolor. Jeżeli informacje zawarte w linku są niewystarczające albo chcemy się więcej dowiedzieć na temat kosztów mechanizm Ford Video Check w prosty sposób umożliwi nam kontakt z Doradcą - klikając w link wysyłasz prośbę o kontakt. Warto dodać, że program wprowadzony jest w całej sieci i każdy diler Forda pracuje na tej platformie
- wyjaśnia Dariusz Lech, dyrektor działu serwisu i części zamiennych Ford Polska.
Akcja Ford Serwis #zostańwdomu potrwa 2 miesiące z możliwością jej przedłużenia w zależności od potrzeb.
Klienci mogą umówić się na serwis za pomocą strony internetowej: https://www.ford.pl/serwis/moj-pojazd/umow-serwis#!/vehicle-step. Klient może wybrać dilera, datę i godzinę, która go interesuje oraz ofertę. Potwierdzenie umówienia przychodzi natychmiast na podany adres mail.