Opona Fulda CARAT PROGRESSO 195/55 R16 - OPIS PRODUCENTA
Indeks prędkości: H - max 210 km/h
Indeks ładowności: 87 - max 545 kg
Opona Fulda CARAT PROGRESSO zapewnia pewne prowadzenie nawet przy dużej prędkości. Spełni oczekiwania użytkowników, którzy cenią wysoką jakość i sportowe osiągi za nieduże pieniądze. Ponadto opona oferuje dobrą przyczepność, krótką drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Jest również cicha i komfortowa.
Opona Fulda CARAT PROGRESSO została wykonana ze specjalnej mieszanki z wysoką histerezą. Aby zapewnić bezpieczeństwo na mokrej drodze zastosowano kierunkowy wzór bieżnika wyposażony w głębokie, obwodowe rowki, które są w stanie odprowadzić bardzo dużą ilość wody.
Fulda CARAT PROGRESSO 195/55 R16 - CENA
W sklepach internetowych najniższa cena za sztukę wynosi 282 zł.
Fulda CARAT PROGRESSO - OPINIE UŻYTKOWNIKÓW
Opinie użytkowników znalezione na stronie sklepu internetowego oponeo.pl:
Matt, Ocena: 5,0/6
Wiosną tego roku szukałem markowych opon za rozsądną cenę. Myślałem nad kilkoma producentami. Barumy odrzuciłem po tym jak wielu użytkowników narzekało że w zależności od kraju produkcji opony są a to świetne, a to tragiczne. Klebery ma mój kolega, nie narzeka, ale w ramach testu - zdecydowałem się na FULDY. Jestem pod wrażeniem, ponieważ mam bezpośrednie porównanie z Continentalami, na których zrobiłem 60 tysięcy km. i myślałem że to super oponki. Tańsze Fuldy są zdecydowanie lepsze na mokrym, są dużo cichsze, i rewelacyjnie hamują. Conti może troche lepiej skręcały przy agresywnej jeździe, ale ponieważ tak nie jezdzę na codzien, to nie zwracam na to uwagi. Co ciekawe - kolega od kleberów powiedział że przy hamowaniu jego opony dawno by się już ślizgały, a Fuldy tylko głośniej zahuczą, a hamowanie jest tak ostre że aż się robi niedobrze :-) Słowem - świetne opony, bez kompleksów porównywalne w codziennej jeździe ze znacznie droższymi oponami (gdzie w cene wliczone są wszystkie kampanie reklamowe i nic innego...)
Łukasz, Ocena: 5,0/6
Jak na razie, na skromny dystans 3000 km oceniam je ogólnie bardzo dobrze. Ani razu nie zawiodły mnie na mokrej nawierzchni. To raczej inni za mną mieli problemy z zahamowaniem - dało się słyszeć piski. U mnie nic. Na suchej nawierzchni testowałem zbieżność. Mniej więcej od 70 km/h hamowanie z całą mocą. Nie słyszałem aby zapiszczały, kierownica cały czas prosto. Usłyszałem lekki pisk jedynie gdy asfalt był bardzo, bardzo gorący. Opory toczenia ok. Lepsze niż w przypadku GoodYear Hydragrip. Spalanie mniejsze niż na Fuldach zimowych. Absoltna rewelacja to poziom hałasu. Tylko szum powietrza słychać - w jednym teście te opony wygrały właśnie w tej kategorii. Jedyny minus, który zaobserwowałem, to przy prędkościach rzędu 80 - 95 - drgania na kierownicy. Nie ustaliłem jeszcze czy to wina opon, ale to samo miałem na Fuldach Kristall Supremo. Nie było tego gdy opony się docierały.
Arek, Ocena: 5,0/6
Oponki dosyc miekkie. Jazda na nich wymaga przyzwyczajenia. Na poczatku wydawalo mi sie, ze slabo trzymaja w zakretach i przy hamowaniu. Podczas ostrzejszej jazdy odczuwa sie znoszenie na łukach, co daje zludzenie slabej przyczepności. Wystarczy jednak porzadnie sciagnac autko w zakrecie, aby przekonac sie, ze to tylko pozory. Odczuwa sie tylko mocniejsze znoszenie, ale nie utrate przyczepnosci! Nadal mamy pelna kontrole bez kombinowania. Gdyby nie to "straszenie" za zachowanie na suchym dalbym 6, a nie 5. Zaskakują zachowaniem na mokrej nawierzchni. Jada jak po suchym. Plytkie kałuże pokonuja niezauwazlnie, glebsze z lekim przyhamowaniem i sciagnieciem autka. To jak na szerokosc 225 oceniam na 6. Nie stwierdzilem, zeby halasowaly. Ocena 6. Naprawde sympatyczne oponki za nie duze pieniadze.
pabllo-83, Ocena: 4,0/6
opony spełniają wszystkie podstawowe wymagania dobrze odprowadzają wodę, dobrze trzymają nawet w ostrych zakrętach, w trakcie gwałtownego hamowania też spisują się bardzo dobrze, dzięki małej tendencji do wpadania w poślizg maxymalnie opóźniają moment załączenia abs-u co w efekcie skraca drogę hamowania.no i co najważniejsze by stracić przyczepność w trakcie gwałtownego ruszania potrzeba albo sporego zapasu mocy albo całkowitego braku szacunku począwszy od sprzęgła, skrzyni biegów, poprzez przeguby aż po sam silnik. jednym słowem dynamiczny start ze skrzyżowania nie objawi się piskiem opon no chyba ze się ktoś naprawdę uprze. ;-) POLECAM