Opona Goodyear EAGLE F1 GSD3 205/50 R16 - OPIS PRODUCENTA
Indeks prędkości: Y - max 300 km/h
Indeks ładowności: 87 - max 545 kg
Opona Goodyear EAGLE F1 GSD3 205/50 R16 została wykonana w wyścigowej technologii Eagle. Zmodyfikowany wzór bieżnika podczas jazdy na suchej nawierzchni pozwala na osiągi zbliżone do opon rajdowych typy slick. Goodyear EAGLE F1 GSD3 205/50 R16 zapewnia wysoki stopień ochrony przed aquaplaningiem oraz komfort jazdy.
Opona zapewnia bardzo dobrą kontrolę trakcji na mokrej nawierzchni oraz lepszą przyczepność i stabilność przy maksymalnej prędkości. Konstruktorzy zastosowali płaski profil o lekko zaokrąglonych krawędziach. Uzyskano w ten sposób bardzo dużą powierzchnię styku z podłożem oraz równomierne rozłożenie nacisków.
Dodatkowym atutem opony Goodyear Eagle F1 GSD3 jest jej atrakcyjny wygląd, który podkreśla jej wysokie osiągi. Opona cieszy się bardzo dużą popularnością wśród miłośników tuningu.
Goodyear EAGLE F1 GSD3 205/50 R16 - CENA
W sklepach internetowych najniższa cena za sztukę wynosi 450 zł.
Goodyear EAGLE F1 GSD3 205/50 R16 - OPINIE UŻYTKOWNIKÓW
Opinie użytkowników znalezione na stronie sklepu internetowego oponeo.pl:
TOMEK, Ocena: 5,0/6
Doskonałe na suchym, na mokrym troszkę gorzej, ale to pewien kompromis! Ta opona to przecież nacinany slick i na mokrym trzeba troche zwolnić. Ale co to znaczy zwolnić, to i tak poza zasięgiem większości innych opon na suchym. Tylko jedna opona jest lepsza! Bridgestone S-03 ale ta hałasuje straszliwie, chociaż na suchym to GD chyba również mu dokopie! Dużo czytałem tu o wysokiej ścieralności! Jasne, że szybko się ścierają, ale to są naprawde sportowe opony, więc nie można wymagać aby ścierały się jak ta popelina Dunlop 9000! (to straszna porażka, ktoś napisał, że lepiej trzymają niż F1, to chyba jakiś żart, SP 9000 zachowuje się na suchym jak jakiś Barum, a na mokrym idzie się zabić ale bieżnik jest wieczny!) Prawda jest taka - im wyższy współczynnik tarcia, tym opona lepiej trzyma ale szybciej się zużywa - coś za coś, tu nie ma kompromisu. Popieram kolegę, który stwierdził, że jeżeli ktos ma trochę benzyny we krwi, to wybierze F1 i tylko F1. To jest to!
osmial, Ocena: 5,0/6
Miałem ochotę na te opony, ale wybrałem Dunlopy SP 01, które były w promocji - 150 zł mniej na jednej oponie wtedy było. Na szczęście kurier zgubił opony (a zapas propmocyjnych się skończył) i sklep w tej samej cenie zaproponował mi Eagle F1. I dobrze się stalo:) Opona świetna. Jeżdżę dość spokojnie, ale chcę mieć bezpieczeństwo i pełną przyczepność - i to mi ta opona zapewnia. I spokój nawet przy ponad 200 na autostradzie. I to zapewnia. Kosztem jest tylko wyższy niż w przypadku markowej konkurencji hałas. Za to po suchym, a przede wszytkim po wodzie, opona jeździ jak czołg - pewnie i przyczepnie. Przynajmniej raz uratowała mi tyłek, przed lądowaniem w rowie - na trasie Rawa - Brzeziny, gdy mnie zaczął koles na 3-ciego wyprzedzać. Zupełnie nie sprawdzają się nawet na lekkim śniegu - ale to semi slicki na lato. Po prostu trzeba je zawczasu ściągnać. Polecam - warto kupić dla właściwości, rewelacyjnej jazdy po mokrym oraz świetnego wyglądu.
kramer - A4 klub Polska, Ocena: 5,0/6
miałem 2 komplety tych opon, nie zamieniłbym ich na żadne inne, co do ścieralności - jasne - jak ktoś napisał wyżej - coś za coś! jeśli chodzi o mokre ... rewelka! a o suchym nie mówię, bo żadko która opona się nadaje na 200 - 250 km/h po polskich drogach ... na niemieckich i zachodnio - europejskich nawierzchniach ta opna to gigant! Fakt, że nie na więcej jak dla mnie niż na 2 sezony ale ... coś za coś! chcesz się naprawdę bawić własnym autem, czuć komfort prowadzenia i bezkompromisowe bezpieczeństwo na każdej praktycznie letniej nawierzchni - kup te opony! aa ... i jeszcze jedno - nie kupuj 2 a 4! ona w połączeniu z innymi np.: na tyle - nie działają tak dobrze jak masz je CZTERY (komplet) i najlepiej 4 o tej samej grubości! Miałem coś jeszcze ... założyłem profil 40 na przód a 45 na tył - ABS nawet nie mruknął ... to są poprostu oponki dla tych, co lubią jazdę i stać ich na wydanie troszkę kaski na dobry kapeć! Polecam szczerze! Pozdro.
Sławek, Ocena: 4,0/6
Opony godne polecenia dla każdego, kto lubi czuć samochód w każdym zakręcie. Pozwalają na bezpieczną i szybką jazdę trzymając się znakomicie asfaltu, tak suchego, jak i mokrej nawierzchni, co bardzo pozytywnie zaskakuje w przypadku dużych opadów jak i miejsc gdzie na naszych drogach gromadzi się woda. Aquaplaning praktycznie nie występuje, jeśli nawet, to opony bardzo szybko odzyskują przyczepność. Do pewnych minusów można zaliczyć szybkie ścieranie i w porównaniu do poprzednich opon Bridgestone większe opory toczenia, co przekłada się na nieco większe spalanie i odrobinę gorsze osiągi, jednak przy "mocnych" samochodach, nie jest to żaden minus. Odnośnie poziomu hałasu, to są głośne, ale mi osobiście to nie przeszkadza - trzeba się przyzwyczaić ;D Co do komfortu, to uważam, że ktoś kto jeździ na tych oponach ma raczej twardsze zawieszenie i stąd także mój wybór. A w zestawieniu z naszymi drogami, odnośnie komfortu ciężko się wypowiedzieć ;)