Opona Goodyear GT-3 185/65 R15 - OPIS PRODUCENTA
Indeks prędkości: T - max 190 km/h
Indeks ładowności: 88 - max 560 kg
Opona Goodyear GT-3 185/65 R15 została zaprojektowana dzięki zastosowaniu technologii BioTRED. Jest to innowacyjna, opatentowana przez koncern Goodyear mieszanka gumowa. Gwarantuje redukcję oporów toczenia, co przyczynia się do mniejszego zużycia paliwa oraz redukcji emisji CO2 do atmosfery.
Powierzchnia opony Goodyear GT-3 pokryta jest trójwymiarowymi nacięciami lamelkowymi typu 3D-BIS. Gwarantują one zwiększoną przyczepność, stabilność oraz skracają drogę hamowania zarówno na suchej, jak i na mokrej nawierzchni. Opona Goodyear GT-3 ściera się równomiernie, dzięki czemu osiąga wysokie przebiegi.
Mocne żebra zbudowane z solidnych klocków gwarantują szybką reakcję na ruchy kierownicy. Wzmocniona strefa barków stabilizuje tor jazdy oraz zapewnia bezpieczeństwo podczas jazdy po łuku i na ostrych zakrętach. Wąskie rowki radialne i sekwencyjna rzeźba zapewniają wysoki komfort akustyczny.
Goodyear GT-3 185/65 R15 - CENA
W sklepach internetowych najniższa cena za sztukę wynosi 236 zł.
Goodyear GT-3 - OPINIE UŻYTKOWNIKÓW
Opinie użytkowników znalezione na stronie sklepu internetowego oponeo.pl:
Krzysiek, Ocena: 3,9/6
Opony miałem na golfie3 td Czy są głośne? w td z seri aaz niestety nie sposób to ocenić. według mnie znośne coraz głośniejsze wraz z zużyciem gdy kupiłem samochód miały jakieś 5 mm, zrobiłem 30 tys. i dojechałem je do 1.6 mm na końcu były podatne na ślizganie sie nawet przy delikatnych zakrętach ale z dużymi prędkościami. tak to nie mam im nic do zarzucenia. Jak na 1.6 mm według mnie trzymały sie świetnie i nie wierzę, że jest to opona całkowicie odporna na aquaplaning z takim bieżnikiem. myśle że to rozsądny wybór biorąc pod uwagę cene i jakość. jednak będę próbował fulde ecocontrol lub goodeyr dura grip oczywiście polskiej produkcji
Biba, Ocena: 4,0/6
Ja nie narzekam, kupilem dosc tanio ponizej 300 zl za sztuke, mialem juz je i kupilem w tym roku znowu. W tej cenie nie ma lepszych. Sa ciut za glosne ale moj disel i tak je zaglusza:). Bardzo dobrze trzymaja sie drogi, zwlaszcza na zakretach w ogole nie piszcza, no chyba ze wejdzie sie bardzo ekstremalnie. Na mokrym tez ok. Ci co narzekaja na nie niech wiedza ze do kazdego auta musi byc dobrana odpowiednia opona. Widocznie ta do nich nie przypadla. U mnie ok.
Wojciech, Ocena: 4,0/6
Bardzo dobra opona. Po przebiegu 80000 ma jeszcze ok 2,5 mm bieżnika na przednich osiach (napęd). Jedynie lekko piszczy w lecie na zakrętach, na asfalcie nawet przy 30 km/godz. Hamowanie bez zarzutu na suchym, na mokrym jak zawsze lepiej uważać dla pewności, ale w poślizg nie wpada. Na zakrętach bezpiecznie. Ogólnie polecam, choć to już nie najnowszy model.
Michal zawodowy kierowca, Ocena: 3,0/6
Na suchym mozna jezdzic, ale na mokrym jest gorzej. Nie raz przy ruszaniu, a na mokrym prawie zawsze kola buksuja - i to nie zebym ruszal z "kopyta" tylko normalnie ruszam. Jak sie chce szybciej ruszyc ze skrzyzowania to tragedia - buksowanie i pisk opon. A piszcza strasznie moje poprzednie Continentale to przy tych wcale nie piszczaly. Tak to piszczenie to jest najgorsze a w zakretach to samo normalnie przejezdza sie zakret a one piszcza - koszmar. Hamowanie to jeszcze ujdzie jak sie ma abs. Teraz moze male porownanie subiektywne: Na suchym ciut gorsze od Continentali tylko ten straszny pisk. Duzo gorsze od Dunlop Sport SP 200. Na mokrym jedna z gorszych na jakich jezdzilem - nie polecam