Peugeot 207 1.4 75 KM – OPINIE
Opinie użytkowników Peugeota 207 1.4 75 KM 8V, są bardzo różne. Np. użytkownik Sławek pisze - Auto OK., mam czteroosobową rodzinkę i jeździ nam się super. Mamy klimę, fajne radio i nie przejmujemy się awaryjnością, bo auto jest nowe. Wybraliśmy za słaby silnik, ale tutaj chodziło o cenę, chociaż teraz widzę że warto było dołożyć 3,5 tys. i kupić z mocniejszym silnikiem. Oczywiście to nie jest wina auta a naszego portfela i nie ma co gdybać. Ogólnie auto bardzo fajne.
Tej opinii nie podziela jednak użytkownik dapio111 - Uwaga na warunki gwarancji !!! Gwarancja nie obejmuje części tzw. "zużywających się podczas normalnej eksploatacji" co w praktyce oznacza, że na gwarancję producenta nie ma co liczyć (bo cóż się nie zużywa)!!! - Ponadto serwis nie radzi sobie nawet z typowymi usterkami "ten typ tak ma". A jak jakiś element ma wadę konstrukcyjną, wymieniają taką część na nową z taką sam wadą konstrukcyjną (oczywiście na koszt klienta patrz wyżej) Życzę radości z jazdy:) – dodaje dapio111.
>>> Peugeot 207 1.4 hatchback, model 2011 – dane techniczne, spalanie, cena
- Nie kupiłbym żadnego francuza ponownie. Piszczące hamulce po 6 tys., wyjąca skrzynia biegów, głośny silnik paliwożerny, klimatyzacja śmierdzi po 6 miesiącach (zapach zgnilizny). Samochód miałem od nowości, sprzedałem go. Niestety jego dłuższe posiadanie to strata nerwów i jeszcze większej jego wartości. Tylko desperaci mogą go kupić. Wiem że ładnie wygląda, ale wygląd to nie wszystko – pisze użytkownik 207-ki o nicku: zaborowska1C.
Peugeot 207 1.4 75 KM - test
Tygodnik „Auto Świat” testował Peugeota 207 i w opinii testerów, deska rozdzielcza tego modelu Peugeota wygląda zwyczajnie. - Nie ma tego pazura, który charakteryzuje design karoserii - czytamy. (…) gdy trzeba będzie obsłużyć klawisze, zauważymy, że w Peugeocie 207 jest znacznie mniej przycisków, niż np. w konkurencyjnym Fordzie Fiesta, a poza tym z racji większych odległości między nimi łatwiej się je obsługuje. W Peugeocie 207 nie można narzekać na wyprofilowanie foteli, które zapewniają wygodę podczas dłuższych podróży. Bagażnik Peugeota 207 ma typową dla aut klasy B pojemność kufra, czyli 270 litrów. Auto Świat, nr 18/2010, 26.04.2010
Peugeot 207 1.4 75 KM - dane techniczne
NADWOZIE
Rodzaj hatchback
Dł./szer./wys. (mm) 4030/1748/1472
Rozstaw osi (mm) 2540
Masa własna (kg) 1214
Pojemność bagażnika (litry) 270
Pojemność zbiornika paliwa (litry) 50
SILNIK
Paliwo benzyna
Liczba cylindrów 4
Maks. moc (obr./min.) 75
Maks. moment obrotowy (obr./min.) 118
OSIĄGI
Szybkość maksymalna (km/h) 167
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 14,4
ZUŻYCIE PALIWA
Cykl miejski (litry/100 km) 8,7
Cykl pozamiejski (litry/100 km) 5,0
Cykl pozamiejski (litry/100 km) 6,4
CENA OD
Cena (październik 2011 r.) 45 600 zł
DODATKI
Ksenony (zł) nd.
Nawigacja (zł) nd.
Skórzana tapicerka (zł) nd.
Peugeot 207 1.4 75 KM - spalanie
Według danych producenta, Peugeot 207 z silnikiem benzynowym Peugeot 207 1.4 75 KM 8V spala: 8,7 9,6 litra/100km w cyklu miejskim, 5,0 litra/100km w cyklu pozamiejskim i 6,4 litra/100km w cyklu mieszanym.
Peugeot 207 1.4 75 KM - CENA
W Polsce podstawowa odmiana Peugeota 207 Access z silnikiem benzynowym 1.4 75KM 8V i 5-drzwiowym nadwoziem hatchback kosztuje 45 600 zł. Wersję tą można kupić także z fabrycznie założoną instalacją gazową. Cena wersji z LPG to 50 100 zł.