Powszechny spis rolny 2020

i

Autor: Pixabay/Free-Photos Rząd sprawdza nasz MAJĄTEK, DOCHODY i EMERYTURĘ. Nie powiesz? Grozi kara!

Mobilny urzędnik – jakim "wzięciem" cieszy się wśród bełchatowian? Możecie być w szoku!

2020-05-20 10:51

Jest bezpłatna i mobilna, to dwa największe atuty tej inicjatywy - mowa o mobilnym urzędniku. Z takim pomysłem wsparcia osób starszych i niepełnosprawnych bełchatowski Urząd Miasta wyszedł kilka miesięcy temu. Teoretycznie z takiego udogodnienia powinno chcieć skorzystać sporo bełchatowian, zwłaszcza w dobie koronawirusa, kiedy sporo usług zostało ograniczonych. Jak więc prezentują się statystki? Sprawdziliśmy to!

Usługa mobilnego urzędnika została przez bełchatowski magistrat wprowadzona w lutym tego roku. Inicjatywa ma wyjść naprzeciw oczekiwaniom seniorów oraz osób, które doświadczają problemów z poruszaniem się w stopniu uniemożliwiającym im samodzielną wizytę w siedzibie Urzędu Miasta.

Zasada pracy mobilnego urzędnika jest prosta: jeśli ktoś nie ma możliwości dotarcia do magistratu może zadzwonić i poprosić o wizytę urzędnika we własnym domu. W ten sposób można liczyć na załatwienie większości spraw realizowanych przez UM.

Jak chętnie bełchatowianie korzystają z tej usługi?

Zapytaliśmy o to sekretarza miasta. Odpowiedź może być zaskakująca.

- Przez blisko 3 miesiące skorzystały z jego usług 4 osoby. Jeśli, więc podzielimy to na czas od jakiego taka usługa jest dostępna, to wynika, że w miesiącu była we własnym domu obsługiwana jedna osoba - mówi Artur Kurzeja, sekretarz miasta i dodaje: - Z jednej strony można też powiedzieć o pewnym pozytywnie tego trendu: nikt tego po prostu nie nadużywa.

Kurzeja dodaje, że sprawy załatwiane w domowym zaciszu dotyczyły zagadnień meldunkowych i urzędu stanu cywilnego.

PRZECZYTAJ: Koronawirus nie powstrzymał TYCH NAUCZYCIELI! Przygotowali swoim uczniom niezłe CACKO! [FOTO]

Jak skorzystać z usług mobilnego urzędnika?

By skorzystać z takiej formy wsparcia, należy wcześniej zgłosić taką potrzebę. O taką pomoc można wystąpić na kilka sposobów:

- telefonicznie – Punkt Obsługi Klienta tel. 44 733 51 16,

- wysyłając zgłoszenie na adres e-mail: [email protected],

- poprzez opiekuna osoby chcącej skorzystać z pomocy Mobilnego urzędnika, który może zgłosić taką potrzebę w Urzędzie Miasta Bełchatowa – Punkt Obsługi Klienta, ul. Kościuszki 1.

W zgłoszeniu wystarczy poinformować o potrzebie skorzystania z pomocy Mobilnego urzędnika oraz krótko wyjaśnić czego dotyczy sprawa, a także podać numer telefonu do kontaktu. Następnie, w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia, pracownik Urzędu Miasta Bełchatowa odpowiedzialny za realizację danej sprawy, skontaktuje się z mieszkańcem, by ustalić dogodny termin wizyty i sposób załatwienia sprawy Urzędnik dostarczy bezpośrednio do domu wszystkie potrzebne druki wniosków, pomoże w ich wypełnieniu oraz przyjmie je i zarejestruje w urzędzie.

WARTO TO WIEDZIEĆ  >>> Boiska, korty, hala „Energia” otwarte! Są jednak limity osób i obostrzenia – jakie? [LISTA]

Wystawili lewe faktury na 30 milionów

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają