Klienci banku mają problem z dostępem do swoich kont

i

Autor: Grzegorz Kluczyński Klienci banku mają problem z dostępem do swoich kont

Awaria w ING Banku Śląskim. Problemy z aplikacją i stroną internetową

2018-12-10 16:33

Klienci banku skarżą się na trudności z dostępem do strony internetowej oraz aplikacji mobilnej.

"Przepraszamy, niektóre funkcje systemu mogą być w tej chwili niedostępne", "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie" - takie komunikaty otrzymują klienci ING Banku Śląskiego po zalogowaniu się na konto.

Zobacz: Trwa egzekucja Tartaku Bydgoszcz! Jak przebiegają prace? [ZDJĘCIA, AUDIO, WIDEO]

Problemy pojawiły się w poniedziałek około południa. Przedstawiciele banku potwierdzają, że wystąpiła awaria. "Mamy problem z platformą Moje ING. Pracujemy już nad rozwiązaniem sytuacji. Przepraszamy za niedogodności" - czytamy w jednym z komentarzy opublikowanych przez bank na Facebooku. Na razie nie wiadomo jak długo potrwają utrudnienia.

Klienci ING Banku Śląskiego nie mają dostępu do historii transakcji

i

Autor: fot. Screen z konta czytelnika / ING Klienci ING Banku Śląskiego nie mają dostępu do historii transakcji

>>> Ratownicy medyczni nie zawsze czują się bezpiecznie. - To praca wysokiego ryzyka [AUDIO]

TO WIDEO:

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają