W czasie zamknięcia urzędu dostępne będą biura podawcze, w których można będzie złożyć niezbędne dokumenty, a w wyjątkowych sytuacjach także załatwić sprawę urzędową. Urząd Miasta zachęca jednak, aby, w miarę możliwości, kontaktować się telefonicznie, elektronicznie lub korespondencyjnie.
Biura podawcze będą zlokalizowane w następujących miejscach:
- ul. Jezuicka 1 – w portierni na parterze (jedyne otwarte wejście będzie od ulicy Jezuickiej, nie będzie możliwości wejścia do budynku urzędu żadnym innym wejściem),
- ul. Jezuicka 4A – na parterze (przy dyżurce straży miejskiej),
- ul. Grudziądzka 45 – na parterze w budynku A. (w tym miejscu będzie można również narodziny oraz zgonów),
- ul. Wojska Polskiego 65 – na parterze budynku (zostanie wyznaczone miejsce, w którym będzie można złożyć wniosek).
Każdy mieszkaniec składający pismo lub wniosek może wyrazić zgodę na doręczanie korespondencji związanej z przedmiotem sprawy w drodze elektronicznej. Decydując się, ograniczymy konieczność kolejnych wizyt w urzędzie.
W tym czasie Referat Dowodów Osobistych Wydziału Spraw Obywatelskich wnioski o wydanie dowodu osobistego przyjmować będzie jedynie drogą elektroniczną przez e-PUAP.
Wydawanie dowodów osobistych będzie możliwe wyłącznie w sprawach pilnych, po wcześniejszym uzgodnieniu pod tego nr tel. 52 58-58-650.
Wszystkie pytanie można kierować dzwoniąc na infolinię urzędu: 800-800-404 (dla telefonów stacjonarnych) lub 52 58 58 344 (dla telefonów komórkowych).
Infolinie czynne są w godzinach 8:00 – 16:00 z wyjątkiem wtorku (8:00 – 18:00) i piątku (8:00 – 14:00).
Od 16 marca zamknięta będzie także filia Urzędu Miasta przy ul. E. Gierczak.
Ponadto zamknięte zostaje także Biuro Rzeczy Znalezionych. Biuro nie przyjmuje i nie wydaje rzeczy znalezionych do dnia 13 kwietnia, a wszelkie informacje udzielane są wyłącznie telefonicznie pod nr tel. 52 58 58 087.