Z utrudnieniami muszą liczyć się klienci ING Banku Śląskiego, Credit Agricole oraz Toyota Bank.
O jakich trudnościach mowa?
Przede wszystkim będą to problemy z płatnościami kartą, brak dostępu do bankowości internetowej oraz niedostępna infolinii.
ING Banku Śląski
Od 5 do 8 stycznia planujemy przeprowadzić prace serwisowe w wyniku których czasowo niedostępne będą:
w nocy z niedzieli na poniedziałek - 7/8 stycznia od godz. 23:00 do godz. 06:00 płatności BLIK, system ING CardsOnLine oraz aplikacja na telefon Moje ING mobile
w niedzielę w nocy 8 stycznia od godz. 00:00 do godz. 03:30 system bankowości internetowej dla klientów korporacyjnych ING Business wraz z jego wersją mobilną oraz system eINGvoicing
Informujemy także, że:
- od piątku 5 stycznia od godz. 19:00 do poniedziałku 8 stycznia do godz. 15:00 posiadacze kart kredytowych i kart obciążeniowych (typu charge) nie będą mogli wykonać przelewu z rachunku karty kredytowej oraz zamawiać i aktywować kart kredytowych oraz nadawać i zmieniać im numeru PIN.
- w nocy z 7/8 stycznia od godz. 23:00 do godz. 06:00 mogą występować problemy z płatnościami kartami debetowymi.
- 7/8 stycznia od godz. 23:00 do godz. 03:30 nie będzie możliwości realizacji wypłat oraz wpłat w urządzeniach ING oraz sieci Planet Cash oraz dodatkowo od godz. 11:30 do 14:00 mogą występować problemy w realizacji transakcji kartami kredytowymi i obciążeniowymi.
Co możesz zrobić w tym czasie?
- Możesz korzystać z bankowości Moje ING przez przeglądarkę internetową w telefonie.
- Zaplanowane przelewy, w ramach możliwości, wykonaj wcześniej.
Jeśli wiesz, że będziesz potrzebować gotówki, możesz bezpłatnie wypłacić ją wcześniej w bankomacie ING lub sieci Planet Cash, a także w punktach handlowo-usługowych przez tzw. Cashback (usługa dostępna w wybranych sklepach i na stacjach benzynowych).
ZOBACZ: Orange anuluje opłaty naciągniętym na głuche telefony z numerów +53 XXXXXXXX
Credit Agricole
Od godz. 23:00 w sobotę 6 stycznia do godz. 8:00 rano w niedzielę 7 stycznia wyłączone będą serwisy bankowości elektronicznej CA24 oraz ograniczony zostanie dostęp do produktów i usług naszego banku.
- W szczególności niedostępne będą serwisy CA24 (internetowy, mobilny, tekstowy), automatyczny serwis telefoniczny IVR, płatności internetowe Przelew Online. Nie będzie więc np. można zalogować się na swoje konto w e-banku, aplikacji mobilnej, zapłacić za zakupy przelewem online w sklepie internetowym.
- Nie będzie możliwe również otrzymywanie powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą czy odpowiedzi na wysłane zapytanie o saldo. Serwis telefoniczny CA24 będzie dostępny wyłącznie w zakresie zastrzegania kart - poza zastrzeżeniem karty, nie będzie możliwe wykonanie żadnej innej operacji w tym serwisie.
- Nie przewidujemy utrudnień w korzystaniu z kart płatniczych w sklepach i punktach usługowych, a także przy wypłacie gotówki z bankomatów. Wpłaty dokonane na rachunek za pośrednictwem wpłatomatów zostaną zaksięgowanie w poniedziałek rano, po godz. 8.
Jednocześnie informujemy, że nie przewidujemy żadnych zmian związanych z logowaniem do naszych systemów. Oznacza to, że nie będziemy wymagać od naszych klientów innych danych w czasie logowania niż dotychczas. Nie będzie potrzebne żadne uaktualnianie danych, ani ich dodatkowa weryfikacja.
ZOBACZ: Koszmarne kary za brak OC w 2018 roku. Możesz zapłacić nawet 6 tysięcy złotych!
Toyota Bank
Bank na swojej stronie internetowej informuje swoich klientów o tym, że w sobotę (6.01.2018) niedostępna będzie infolinia.