Od 18 marca elbląski MOPS obsługuje interesantów jedynie zdalnie. Każda zainteresowana osoba ma możliwość zadzwonienia do ośrodka lub załatwienia sprawy za pomocą poczty elektronicznej.
Przy drzwiach do głównej siedziby MOPS-u, przy ul. Winnej 9 znajduje się również skrzynka podawcza, do której wrzucać można wszystkie wnioski, pisma i podania.
Polecany artykuł:
Taki stan rzeczy spowodowany jest zawieszeniem przez ośrodek bezpośredniej obsługi interesantów. Decyzja podyktowana jest troską o bezpieczeństwo mieszkańców i pracowników.
Tym razem, w związku ze skróceniem czasu otwarcia kasy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej (od 10:00 do 12:00). urzędnicy apelują do świadczeniobiorców, aby każdy, kto nie posiada jeszcze konta bankowego, dołożył wszelkich starań do jak najszybszego otwarcia rachunku i poinformowania ośrodka o tym fakcie.
Polecany artykuł:
– Rozumiemy, że powoduje to niedogodność, w związku z czym prosimy o pilne zakładanie kont. Wypłata na konto gwarantuje wpływ w terminie, bez konieczności stania w kolejce – tłumaczy MOPS w Elblągu
Sprawa jest niezwykle pilna! Okazuje się bowiem, że znaczna część osób pobierających świadczenia socjalne nie ma własnego konta bankowego. Procedura przekazu pieniędzy bezpośrednio na konto ułatwi, zdaniem MOPS-u, cały proces wypłaty zasiłków i zniweluje potrzebę stania w kolejce po pieniądze. To szczególnie ważne w czasie szalejącej epidemii koronawirusa.
TU KUPISZ "Super Express" w trakcie kwarantanny!