Miejscy urzędnicy pozytywnie ocenili pierwszy rok współpracy marketingowej z klubem sportowym. Na konto żółto-niebieskich w 2019 roku wpłynęło 1,1 mln złotych dodatkowej dotacji.
Pieniądze były przeznaczone na promocję miasta na żużlowych torach w Polsce jak i za granicą. Jak będzie w nowym sezonie?
- Pewne jest kontynuowanie współpracy - mówi Wiesław Ciepiela z gorzowskiego urzędu:
Największą korzyścią dla miasta był sukces lidera Stali Gorzów Bartosza Zmarzlika. 24-latek najpierw został indywidualnym mistrzem świata, a później wygrał prestiżowy plebiscyt na najlepszego sportowca Polski.
- Teraz większość osób w kraju wie jakie miasto reprezentuje Bartosz Zmarzlik -mówi Marek Grzyb, prezes Stali:
Przypomnijmy: miasto przed rokiem postanowiło promować się dodatkowo przez sport. Przeznaczono na to milion 300 tysięcy złotych. Większość kwoty dostała Stal, 200 tysięcy otrzymały koszykarki.