Korzystając z nowego rozwiązania możemy np. zarejestrować samochód czy załatwić sprawy związane z prawem jazdy. Cała procedura będzie się odbywać przez internet i paczkomaty. Co trzeba zrobić?
Najpierw musimy ze strony internetowej magistratu pobrać i wypełnić odpowiedni formularz. Potem musimy zebrać wszystkie potrzebne dokumenty. Tak przygotowaną przesyłkę zanosimy do najbliższego paczkomatu firmy InPost. Jest jeszcze opłata - 5 złotych 99 groszy. I pozostaje czekać na informację, że dokumenty są gotowe.
Korespondencję z urzędu możemy odebrać tylko w dwóch paczkomatach. Zostały one oznakowane herbem Gorzowa. Pierwszy stoi przy budynku urzędu przy ulicy Sikorskiego, drugi przy ulicy Myśliborskiej.
Urzędnicy chcą żeby w przyszłości rozwiązanie było stosowane także przy okazji załatwiania spraw w innych wydziałach. Więcej szczegółów znajdziecie na stronie internetowej Urzędu Miasta.