Gadżety zostały stworzone w czterech liniach tematycznych: wspierające lokalne produkty, lokalnych artystów, nawiązujące do jubileuszu powstania Gorzowa oraz dotyczące słynnej stilonowskiej kasety.
- Mamy pendrive, koszulki czy kubki własnie z motywem kasety. Dodatkowo postanowiliśmy wyprodukować gadżety z grafikami Tomka Żuka oraz Jerzego Zgorzałka. Powstały czekoladki, smycze oraz kredki dla dzieci, a teraz pracujemy nad utworzeniem kolorowanki z motywem muralu. Chcemy tez rozpropagować logo "Skuś się na Gorzów", dlatego mamy ręcznie zrobione cukierki, własnie z takim logo. Będziemy też produkować dżemy z Renety Landsberskiej oraz miody - opowiada Ewelina Chruścińska - Jackowiak, z gorzowskiego Wydziału Promocji i Informacji.
Ewelina Chruścińska Jackowiak opowiada o pomyśle stworzenia gadżetów:
Akcesoria będą dostępne dla mieszkańców bezpłatnie między innymi podczas Dni Gorzowa czy innych imprez. Można je też odebrać osobiście w Wydziale Promocji i Informacji Urzędu Miasta przy ulicy Sikorskiego.
Za całą serię gadżetów, w tych czterech liniach miasto zapłaciło około 36 tys. zł.