Największa z nich to kampania outdoorowa (billboardowa). W jej ramach aż 50 billboardów o powierzchni 18m² stanie w największych miastach w Polsce: Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław oraz Lublin. Zaproszenie widoczne będzie na wielu alejach wjazdowych, a także w centrach miast np. nieopodal Wawelu w Krakowie. Szacuje się, wg oficjalnych metryczek każdego z nośników, że zobaczy je około 700 000 osób.
PRZECZYTAJ TAKŻE >>> Znani ludzie urodzeni w Koszalinie. Co o nich wiesz? QUIZ Łatwo nie będzie!
Częścią kampanii jest także przygotowanie sześciu filmów pokazujących region w różny sposób. Filmy będą połączone z blogiem dziennikarskim Wiking i Wilkołak w podróży.
Kolejne filmy poświęcone zostaną szlakom rowerowym (część Velo Baltica – Eurovelo 10 oraz szlaki rowerowe lokalne), a ostatni - najważniejszym elementom przyrodniczym Powiatu Sławieńskiego. Przygotowane materiały zostaną opublikowane na kanałach Polska Press w wybranych województwach: śląskie, dolnośląskie, kujawsko-pomorskie .
PRZECZYTAJ TAKŻE >>> Koszalin. Pijany i naćpany rozjechał policjanta! Pościg ulicami miasta [ZDJĘCIA]
Kampania to także wielonakładowe publikacje w mediach. Ważnym elementem kampanii będzie również internet i media społecznościowe. Dodatkowo kampanii towarzyszyć będzie konkurs dla mieszkańców miast, w których zlokalizowane będą billboardy.
Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj